Csendes Percek február 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Feb. 13., P, 03:41:03 CET

                       2009. február 13. péntek

1Kor 10,23-24.31-33;11,1.

23 Minden szabad, de nem minden használ. Minden szabad, de nem minden
épít. 24 Ne keresse senki a maga javát, hanem a másét.
31 Akár esztek tehát, akár isztok, bármi mást cselekesztek, mindent
Isten dicsőségére tegyetek! 32 Megütközésre ne adjatok okot sem a
zsidóknak, sem a görögöknek, sem az Isten egyházának; 33 mint ahogyan
én is mindenben mindenkinek igyekszem kedvére lenni, nem a magam
hasznát keresve, hanem a többiekét, hogy üdvözüljenek.
1 Legyetek a követőim, mint én is követője vagyok a Krisztusnak.

                           KÖVESS ENGEM!

Legyetek a követőim, mint én is követője vagyok a Krisztusnak. (1Kor
11,1)

Mivel betartom a sebességhatárt a hosszú, vidéki úton munkába menet,
sokan megelőznek a türelmetlen nagymamáktól kezdve a traktoros
farmerekig. Egy reggel egy rendőrautó sorolt be mögém. Nyugodt voltam,
hiszen betartottam minden közlekedési szabályt. Néhány perc múlva
utolértem egy másik ingázót egy stop táblánál. A férfi belenézett a
visszapillantó tükörbe, és felvillant a szeme, amikor észrevette a
rendőrautót. Nagyon körültekintően mindkét irányba nézett, mielőtt
áthaladt a kereszteződésen. A rendőrautó vezetője és én is a
megengedett sebességnél lassabban haladtunk. Amikor másik két autós
beért minket, láttam, ahogy épp becsatolják az övüket, és gyorsan
elrejtik a mobiltelefonjukat. Az általában nemtörődöm sofőrök hirtelen
kezdték betartani a közlekedési szabályokat.
Amikor az isteni és a földi törvényeket betartom, talán mások
észreveszik és követik a példámat. Megújult életem világíthat a
munkahelyemen, otthon, a közösségben. Hasonlóan a rendőrautót követő
autókhoz, az emberek talán szintén betartják a törvényt, és így
vezethetem őket a helyes irányba.

Imádság: Drága Istenünk, segíts Krisztus példáját mutatnunk azoknak,
akik figyelik az életünket. Ámen.

Vajon közelebb érzik magukat Krisztushoz azok, akik a példámat követik?
Christine Trent (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IDEGES AUTÓSOKÉRT!