Csendes Percek február 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Feb. 11., Sze, 03:41:02 CET

                       2009. február 11. szerda

Mt 5,13-16.

13 "Ti vagytok a föld sója. Ha pedig a só megízetlenül, mivel lehetne
ízét visszaadni? Semmire sem való már, csak arra, hogy kidobják, és
eltapossák az emberek. 14 Ti vagytok a világ világossága. Nem rejthető
el a hegyen épült város. 15 A lámpást sem azért gyújtják meg, hogy a
véka alá, hanem hogy a lámpatartóra tegyék, és akkor világít
mindenkinek a házban. 16 Úgy ragyogjon a ti világosságotok az emberek
előtt, hogy lássák jó cselekedeteiteket, és dicsőítsék a ti mennyei
Atyátokat."

                       JOBB, MINT GONDOLNÁM!

Ti vagytok a föld sója... Ti vagytok a világ világossága. (Mt 5,13-14)

A heti bibliaóránk befejeztével néhányan együtt szoktunk kávézni és
beszélgetni. Múlt szerdán az énkép került szóba. Legnagyobb
meglepetésemre többen bevallották, hogy mennyire elégedetlenek
önmagukkal.
Azért csodálkoztam, mert gyakran engem is az alkalmatlanság és a
kisebbrendűség érzése fog el. Sokszor a legváratlanabb helyzetekben
rohamoz meg, és keserűséget hagy bennem. Nem is gondoltam, hogy
társaimnak hasonló problémái vannak.
Az egyik tag azonban ezt mondta: Én is gyakran rosszkedvű és csüggedt
vagyok, de azután emlékeztetem magam, mit gondol rólam Mennyei Atyám -
"Ti vagytok a föld sója... Ti vagytok a világ világossága." Micsoda
kilátás! Isten nagyra becsül minket - és ezt tanúsítja a Szentírás is!
Isten teremtett bennünket, ezért szeret minket. Isten meghallgatja az
imánkat és válaszol rá. Fontos szerepet adott munkájában mindenkinek a
maga helyén.
Soha nem szabad elfelejtenünk Jézus szavait: "Ti vagytok a föld sója...
Ti vagytok a világ világossága."

Imádság: Köszönjük, Urunk, hogy szeretsz minket, irányítasz az élet
csapdái között, és megerősítesz a bizonytalan időkben. Ámen.

Nem számít, mit gondolunk magunkról, Isten nagyon jó véleménnyel van
rólunk.
Melvin Lukenbach (Minnesota, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK KEVÉS AZ ÖNBIZALMUK!