Csendes Percek február 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Feb. 6., P, 03:41:02 CET

                       2009. február 6. péntek

Fil 4,10-13.

10 Nagy volt az örömöm az Úrban, hogy végre felbuzdultatok a velem való
törődésre. Mert gondoskodtatok volna, de nem volt rá alkalmatok. 11 Nem
a nélkülözés mondatja ezt velem, mert én megtanultam, hogy körülményeim
között elégedett legyek. 12 Tudok szűkölködni és tudok bővölködni is,
egészen be vagyok avatva mindenbe, jóllakásba és éhezésbe, a
bővölködésbe és a nélkülözésbe egyaránt. 13 Mindenre van erőm a
Krisztusban, aki megerősít engem.

                           ÖRÖMÖT TALÁLNI

Mindenre van erőm a Krisztusban, aki megerősít engem. (Fil 4,13)

Mikor 7 éves voltam, egy ismeretlen hölgy egyik vasárnap odajött hozzám
a templomban, és így szólt: Válassz egy verset a Bibliából, tanuld meg,
és mondd el nekem jövő vasárnap, s akkor adok neked egy új Bibliát.
Miután beszéltem a szüleimmel, a Fil 4,13 mellett döntöttem: "Mindenre
van erőm a Krisztusban, aki megerősít engem."
30 év távlatából nézve rájöttem, hogy ez a találkozás nem volt
véletlen. S az sem, hogy a szüleim a Filippi levélre, az öröm könyvére
terelték a figyelmemet. Nagy kihívásokat éltem át a főiskolán, a
pályafutásomban, a házasságban, a gyermeknevelésben, és kisebbeket
versenyeken, nyilvános beszédeim során, vagy a határidők betartásakor.
Minden alkalommal eszembe jutott ez az ige, és örömet találtam
Krisztusban. Még akkor is, mikor a világ azt mondja: "rajtad múlik", én
a Biblia nézetét vallom: "Krisztus által" vagyok képes rá.
Ha szembesülünk egy kihívással, jusson eszünkbe a Fil 4,13, és bízzunk
Krisztusban, hogy ő megadja a hozzá szükséges erőt. Így mélyebb
kapcsolatba kerülünk Istennel.

Imádság: Mennyei Atyánk, köszönjük az örömet és a vigasztalást, melyet
a Szentírás ígéretein keresztül kapunk tőled. Segíts minket, hogy
észrevegyük, hogy te velünk vagy minden körülmények között. Ámen.

Minden megpróbáltatásban Krisztushoz fordulhatunk erőért.
F. Ray Hall III (Alabama, USA)

IMÁDKOZZUNK A GYERMEKEK LELKI VEZETŐIÉRT!