Csendes Percek december 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Dec. 21., H, 03:41:03 CET

                       2009. december 21. hétfő

1Jn 3,16-20.

16 Abból ismerjük a szeretetet, hogy ő az életet adta értünk; ezért mi
is tartozunk azzal, hogy életünket adjuk testvéreinkért. 17 Aki pedig
világi javakkal rendelkezik, de elnézi, hogy a testvére szükséget
szenved, és bezárja előtte a szívét, abban hogyan lehetne az Isten
szeretete?
18 Gyermekeim, ne szóval szeressünk, ne is nyelvvel, hanem
cselekedettel és valóságosan. 19 Ebből tudható, hogy az igazságból
valók vagyunk. És akkor az ő színe előtt azzal biztatjuk a szívünket,
20 hogy bár a szívünk elítél, Isten mégis nagyobb a mi szívünknél, és
mindent tud.

                      SZEMÉLYRE SZÓLÓ SZERETET

Gyermekeim, ne szóval szeressünk, ne is nyelvvel, hanem cselekedettel
és valóságosan (1Jn 3,18)

Az ünnepek alkalmával sok ember keresi fel a hajléktalanszállókat, hogy
szolgáljon az ott élőknek. Talán mindenki szárnyaló lélekkel távozik,
és átértékeli anyagi javainak lehetőségét is, akárcsak én. Évekig volt
abban az áldásban részem, hogy havonta a déli ebédosztásnál
segíthettem, mosolyogva, innivalót töltögetve a vendégeknek. De többre
vágytam: igazi kapcsolatra a krízisben lévő emberekkel.
Elkezdtem egy napközbeni szolgálatot a szállón, hetente többször,
együtt imádkoztunk, énekeltünk, megosztottuk egymással bajainkat.
Ezeken a találkozókon a Szentlélek gazdagon megajándékozott. Ezek az
emberek ugyanolyanok, mint én, és ők is észrevették, hogy én is épp
olyan vagyok, mint ők. A hívők és istenkeresők nagy családja vagyunk,
sok hasonló akadállyal a hitre jutáshoz és a kegyelem elfogadásához,
bár nagyon különbözőnek látszunk. Nagy vigaszt találunk abban, hogy
támogathatjuk egymást napi küzdelmeinkben.
Krisztus rövid földi szolgálata alatt arra tanított, hogy bűneink és
gyengeségeink tartsanak alázatban minket, de az Istentől kapott
ajándékainkat állítsuk az ő szolgálatába. Szeretnünk kell
embertársainkat, amint Jézus szerette a szükségben lévőket.

Imádság: Istenünk, segíts, hogy a te együttérzéseddel tudjunk
helyzetekhez és emberekhez viszonyulni. Ámen.

Szeressük embertársainkat - személyesen és valóságosan!
Dan Nelson (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A VÁLSÁGHELYZETBEN EGYEDÜL LÉVŐKÉRT!