Csendes Percek december 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Dec. 19., Szo, 03:41:03 CET

                      2009. december 19. szombat

Ézs 9,1-6.

1 A nép, amely sötétségben jár, nagy világosságot lát. A halál
árnyékának földjén lakókra világosság ragyog.
2 Te megszaporítod a népet, nagy örömöt szerzel neki. Úgy örülnek
színed előtt, mint aratáskor szoktak örülni; ahogyan vigadnak, ha
zsákmányt osztanak.
3 Mert terhes igáját, a hátát verő botot, sanyargatójának vesszejét
összetöröd, mint Midján napján.
4 Mert minden dübörögve menetelő csizma és véráztatta köpönyeg elég, és
tűz martaléka lesz.
5 Mert egy gyermek születik nekünk, fiú adatik nekünk. Az uralom az ő
vállán lesz, és így fogják nevezni: Csodálatos Tanácsos, Erős Isten,
Örökkévaló Atya, Békesség Fejedelme!
6 Uralma növekedésének és a békének nem lesz vége a Dávid trónján és
országában, mert megerősíti és megszilárdítja törvénnyel és igazsággal
mostantól fogva mindörökké. A Seregek URának féltő szeretete viszi
véghez ezt!

                      ISTEN HATALMAS AJÁNDÉKA

Mert egy gyermek születik nekünk, fiú adatik nekünk, és így fogják
nevezni: ... Békesség Fejedelme! (Ézs 9,5)

A múlt évben édesanyámmal megbeszéltük, hogy nem adunk egymásnak
karácsonyra ajándékot. Ehelyett úgy döntöttünk, hogy inkább élvezzük az
ünnepet egymás társaságában, elmegyünk együtt a templomba,
meglátogatjuk családtagjainkat. A pénzspórolás mellett fő célunk az
volt, hogy a karácsony igazi üzenetére tudjunk koncentrálni.
Ahogy közeledett karácsony napja, kicsit fura volt, hogy nem kell a
vásárlási láz forgatagában lótni-futni. Azután belül valami felüdítő, s
kicsit megindító érzés kerített hatalmába. Ahelyett, hogy azon törtem
volna a fejem, mit vegyek Anyának ajándékba, elgondolkodtam, milyen
sokat jelent ő, és a többi családtag számomra. Nem próbáltam a többi
vásárlóval versenyre kelve megvenni a legjobb árut a legjobb áron,
hanem tudtam mosolyogni, figyelmesen megtartani az ajtót mások előtt.
Nem a pénztárcám tartalmát osztottam-szoroztam, hanem azért imádkoztam,
hogy tudjak még hálásabb és boldogabb lenni Isten csodálatos
ajándékáért, Jézus Krisztusért.
Karácsony napján aztán Anyával együtt megállapítottuk, hogy ez volt
eddig a legszebb ünnepünk - nyugodt, bátorító és örömteli.

Imádság: Segíts, Istenünk, hogy szereteted ajándékát másokkal együtt
örömmel ünnepeljük. Ámen.

Ezen a karácsonyon milyen szeretet-ajándékot adok másoknak?
Maureen Pratt (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A VÁSÁRLÁSBAN KIMERÜLT EMBEREKÉRT!