Csendes Percek december 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Dec. 15., K, 03:41:02 CET

                       2009. december 15. kedd

1Kor 12,4-7.

4 A kegyelmi ajándékok között ugyan különbségek vannak, de a Lélek
ugyanaz. 5 Különbségek vannak a szolgálatokban is, de az Úr ugyanaz. 6
És különbségek vannak az isteni erő megnyilvánulásaiban is, de Isten,
aki mindezt véghezviszi mindenkiben, ugyanaz. 7 A Lélek megnyilvánulása
pedig mindenkinek azért adatik, hogy használjon vele.

                            KAPCSOLATOK

A Lélek megnyilvánulása pedig mindenkinek azért adatik, hogy használjon
vele. (1Kor 12,7)

Az egyik beteg megkért, hogy énekeljek el egy éneket, de nem tudtam
kívülről. Azért elkezdtem azt a néhány szót, amire emlékeztem, és
amikor megakadtam, a beteg bekapcsolódott, így énekeltük együtt végig,
- mind a ketten hozzátettünk egy kicsit. A dal felemelt minket, és
örömet adott.
Az eset áldásos üzenetet közvetített számomra: Néha, amikor erőnkön túl
kell valamit végeznünk, nyilvánvalóvá válik a közösség hitben való
összefogásának ereje. Amikor együtt énekeltünk a beteggel,
rádöbbentünk, hogy összetartozunk, és a dal szerzőjéhez és Istenhez is
kapcsolódunk.
Időnként úgy érezzük, mintha a siker vagy bukás rajtunk múlna. De a hit
jele, ha a végcélt még nem látva elindulunk, bízva abban, hogy a
közösség segítségünkre siet, ha valamire szükségünk van. Nem vagyunk
magánzók, Isten úgy teremtett minket, hogy egymásra támaszkodva
valósítsuk meg azt, amit egyedül nem tudnánk. Ha felajánljuk, amink
van, bármilyen kicsi vagy részleges legyen is az, megjön a segítség.
Akkor felfedezzük majd, hogy Istent és felebarátainkat is jobban tudjuk
szeretni és megbecsülni.

Imádság: Istenünk, kérünk, vedd el a bukástól való félelmeinket, és
segíts jobban támaszkodnunk rád és szolgatársainkra. Ámen.

Nem egyedül kell elvégeznünk Isten szolgálatát.
Jonathan Scott (Connecticut, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK FÉLNEK A KUDARCTÓL!