Csendes Percek december 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Dec. 12., Szo, 03:41:01 CET

                      2009. december 12. szombat

Tit 3,3-7.

3 Mert valamikor mi is esztelenek, engedetlenek, tévelygők voltunk,
különféle kívánságok és élvezetek rabjai, gonoszságban és irigységben
élők, egymástól gyűlöltek és egymást gyűlölők. 4 De amikor megjelent a
mi üdvözítő Istenünk jósága és emberszeretete, 5 nem az általunk véghez
vitt igaz cselekedetekért, hanem az ő irgalmából üdvözített minket
újjászülő és megújító fürdője a Szentlélek által, 6 akit kitöltött ránk
gazdagon Jézus Krisztus, a mi Üdvözítőnk által, 7 hogy az ő kegyelméből
megigazulva reménységünk szerint részesei legyünk az örök életnek.

                           NEM TÖKÉLETES

Annak pedig, aki megőrizhet titeket a botlástól, és dicsőssége elé
állíthat feddhetetlenségben, ujjongó örömmel... dicsőség, fenség, erő
és hatalom. (Júd 24-25)

A téli szünetben leültem, hogy összerakjak egy ezer darabos
kirakójátékot. Élvezettel gyűjtögettem a színeket és képeket, hogy
hasonlítson a borítón levő képre. Nagy döbbenetemre, mikor már épp
befejeztem volna a kirakót, észrevettem, hogy egy darabka hiányzik.
Selejtes volt a játék. Olyan csalódott voltam, hogy majdnem azon
nyomban kidobtam. De utána még egyszer ránéztem, majd mégis úgy
döntöttem, megtartom. Így is gyönyörű volt, és nem dobtam el, csak
azért mert nem teljesen tökéletes.
Szerintem, Isten hasonlóan lát minket. Mindnyájunknak meg van a
lehetősége, hogy olyanná váljon, mint amilyennek Isten látni akarja, de
gyakran mégsem jön össze. Hálás vagyok, hogy mikor bűnt követek el,
vagy nem tudom teljesíteni Isten elvárásait, reményeit, ő akkor sem
mond le rólam. Mindnyájunknak vannak hibái. Istennek köszönhetjük, hogy
ő látja értékeinket is, és nem utasít el, nem dob félre. Sőt inkább
megvált minket Jézus Krisztus által!

Imádság: Köszönjük Istenünk, hogy hibáink ellenére szeretsz minket.
Ámen.

Istennek szolgálni, hálánk kimutatásának egyik útja.
Robert L. Sandifer (Kansas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK MÉLTATLANNAK ÉRZIK MAGUKAT!