Csendes Percek december 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Dec. 8., K, 03:41:03 CET

                        2009. december 8. kedd

Ef 4,31-5,2.

31 Minden keserűség, indulat, harag, kiabálás és istenkáromlás legyen
távol tőletek minden gonoszsággal együtt. 32 Viszont legyetek egymáshoz
jóságosak, irgalmasak, bocsássatok meg egymásnak, ahogyan Isten is
megbocsátott nektek a Krisztusban.
1 Legyetek tehát Isten követői, mint szeretett gyermekei, 2 és éljetek
szeretetben, ahogyan a Krisztus is szeretett minket, és önmagát adta
értünk "áldozati ajándékul, az Istennek kedves illatként."

                              TÜRELEM

Az értelmes ember türelmes, díszére válik, ha megbocsátja a vétket.
(Péld 19,11)

Munkából hazafelé beugrottam a bankba. Az agyam a sok tennivaló körül
zsongott, amiket még aznap este el kellett végeznem: vacsorát
készíteni, mosni, röplabdaedzésre menni, dolgozatot javítani. Amikor
odaléptem a banki ügyintézőhöz, átnyújtottam neki az adatlapot, amit ő
visszadobott ezekkel a szavakkal: "Azt hiszi, gondolatolvasó vagyok?"
Ugyanis elfelejtettem kitölteni a folyószámla információkat.
Az első reakcióm az volt, hogy kéretem a főnökét, de valami a hölgy
arckifejezésében megakadályozott. Korábban mindig kedvesen és
eredményesen segített. Ezért inkább megkérdeztem: "Rossz napja van?"
Erre ő könnyekben tört ki: "A lányomat ma műtötték, és én nem tudok
vele lenni. Nem adtak szabadságot!" Kinyújtottam a kezem és fogtam az
övét, amíg sírt. Attól fogva, ha bementem a bankba, mindig szólt, hogy
az ő ügyfele vagyok. Megtanultam a nevét, és azt is megtudtam, hogy a
lánya felgyógyult a betegségéből.
Tudom, hogy Isten lépett közbe. Ha bepanaszolom őt, akkor talán
elveszti az állását, ami még nehezebbé tette volna az életét. Isten
adott azon a napon elég türelmet, és megtanított egy fontos leckére, az
együttérzésre.

Imádság: Istenünk, segíts felismernünk, hogy akiknek fájdalmuk van,
azoknak együttérzésre van szükségük. Ámen.

A türelmetlenek gyakran nagy fájdalmat lepleznek.
Ann V. Ingalls (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKET TÚL SOK GOND TERHEL!

Tovlistáról