Csendes Percek december 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Dec. 5., Szo, 03:41:02 CET

                      2009. december 5. szombat

Jn 10,7-10.

7 Jézus tehát így szólt hozzájuk: "Bizony, bizony, mondom néktek: én
vagyok a juhok ajtaja. 8 Aki énelőttem jött, mind tolvaj és rabló, de a
juhok nem is hallgattak rájuk. 9 Én vagyok az ajtó: ha valaki rajtam át
megy be, megtartatik, az bejár és kijár, és legelőre talál. 10 A tolvaj
csak azért jön, hogy lopjon, öljön és pusztítson: én azért jöttem, hogy
életük legyen, sőt bőségben éljenek."

                          BŐSÉG MINDENKINEK

Nézzétek meg az égi madarakat: nem vetnek, nem is aratnak, csűrbe sem
takarnak, és mennyei Atyátok eltartja őket. Nem vagytok-e ti sokkal
értékesebbek náluk? (Mt 6,26)

Nem sokkal beköltözésük után új szomszédaink néhány madáretetőt
akasztottak a kertjük végében álló fára. Hálószobám ablakából jól meg
tudom figyelni a fát.
Hajnalban, minden áldott nap mindenféle méretű és színű madár repül az
etetőkhöz. Őrjöngve csapkodnak a szárnyaikkal, rudat keresve, amin
elérhetik az élelmet. Bár szomszédaink elég eleséget tesznek ki, a
madarak rámenősen szorítják ki egymást az adományhoz vezető útból.
Ahogy az ágyamban fekve végignézem a napi rituálét, Jézus szavai jutnak
eszembe: "Nézzétek meg az égi madarakat: nem vetnek, nem is aratnak,
csűrbe sem takarnak, és mennyei Atyátok eltartja őket." Ugyanakkor az
is eszembe jut, hogy Isten a mi ételünkről is gondoskodik. Hálás
vagyok, hogy olyan országban élhetek, ahol bőven van ennivaló, de mások
olyan helyen élnek, ahol kevés az élelem.
Mégis, Isten biztosítja mindnyájunknak a szükséges élelmet. A madarak
ösztöneiket követve lökdösődnek, de mi, akik Jézus Krisztust követjük,
Istentől kapott javainkat megoszthatjuk másokkal.

Imádság: Istenünk, tégy minket könyörületessé és nagylelkűvé az éhezők
és a hontalanok iránt. Ámen.

Feleslegünk kipótolhatja valaki szükségletét.
Thelma Robinson (Nottinghamshire, Anglia)

IMÁDKOZZUNK AZ ÉHEZŐKÉRT!

_____________________________

Hirdetés:

Itt a karácsony, hívők, hitetlenek, gyerekek, fiatalok, felnőttek
ünneplik.  De mit ünnepelnek?  Kit ünnepelnek?
Mondjuk el nekik a karácsony valódi üzenetét!
A WOL Élet Szava (http://eletszava.org) munkatársai örömmel segítenek
gyülekezeti, óvodai, iskolai karácsonyi ünnepségeken karácsonyi
bábelőadással, lufikkal, énekekkel, miközben egy rajztáblás karácsonyi
történettel az evangéliumot, a karácsony valódi üzenetét is átadják a
nézőknek.
Nagy lehetőség, hogy megszólítsuk azokat a barátokat, társakat akiket
talán máskor nincs lehetőségünk megszólítani Isten szeretetével.