Csendes Percek december 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Dec. 4., P, 03:41:01 CET

                       2009. december 4. péntek

Péld 3,1-6.

1 Fiam, ne felejtsd el tanításomat, és parancsaimat őrizze meg szíved,
2 mert hosszú életet, magas életkort és jólétet szereznek azok neked!
3 A szeretet és hűség ne hagyjon el téged: kösd azokat a nyakadba, írd
fel a szíved táblájára!
4 Így találsz kedvességre és jóindulatra Istennél és embereknél.
5 Bízzál az ÚRban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj!
6 Minden utadon gondolj rá, és ő egyengetni fogja ösvényeidet.

                            KI IRÁNYÍT?

Hadd halljam minden reggel, hogy hűséges vagy, hiszen benned bízom!
Ismertesd meg velem, melyik úton járjak, mert hozzád vágyódik lelkem.
(Zsolt 143,8)

Néha úgy teszünk, mintha mi magunk lennénk Isten. Kezdjük azt hinni,
hogy mi irányítjuk világunkat és annak eseményeit. Ezalatt azt értem,
hogy hiúságunk és önzésünk vezérli gondolatainkat és tetteinket. Néha
alapvető változásnak kell beállnia életünkben, hogy rájöjjünk: nem
tudunk irányítani. Haláleset a családban, válás, vagy egy súlyos
betegség ráz fel minket vélt hatalmunk illúziójából.
Nálam ez egy szívinfarktus és egy bypass műtét volt 42 éves koromban.
Addig büszke voltam saját képességeimre: én voltam az első diplomás a
családban, aki jó állást szerzett, és házat vett. Ám betegségem alatt
rájöttem, hogy nem tudom irányítani az eseményeket, s csak Isten
vezetését elfogadva és követve lehetek Krisztus tanítványa. Meghoztam a
döntést, hogy így éljek, s most Istent dicsőítem, és neki adok hitelt
saját képességeimet illetően is.
Az élet számomra új jelentést kapott. Még visszaesem néha régi
szokásaimba, de nem maradok ott. A Csendes Percek napi olvasása, az
ima, hálaadás és Isten akaratának keresése erőt ad az újrakezdéshez. A
világ irányítását pedig Istenre bízom.

Imádság: Mennyei Atyánk, adj bölcsességet, hogy a te akaratodat tegyük,
ne a sajátunkat. Ámen.

Engedem-e az Istennek, hogy Isten legyen az életemben?
Gary Dowdy (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A MŰTÉT UTÁN LÁBADOZÓKÉRT!