Csendes Percek augusztus 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Aug. 29., Szo, 03:41:02 CEST

                     2009. augusztus 29. szombat

Mt,11,28-30.

Jézus mondja: 28 "Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és
meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. 29 Vegyétek
magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy szelíd vagyok, és
alázatos szívű, és megnyugvást találtok lelketeknek. 30 Mert az én igám
boldogító, és az én terhem könnyű."

                            NYOMÁS ALATT

A szelíd szív élteti a testet, az indulat viszont rohasztja a
csontokat. (Péld 14,30)

Megtérésem előtt megvetően oktattam ki a nehézséggel küzdő
embertársaimat: mindenki magára vessen, hogy odáig jutott, ameddig.
Tavaly hitre jutottam, és minden változni kezdett. Abban az évben az
utolsó munkám nagyon nehezen jött össze: az utolsó utáni pillanatban,
kényes témáról, rettentő terheket cipelő emberrel kellett interjút
készítenem. Csúsztunk a határidővel, és a régi énem erőszakosan nyomult
volna előre. A nyomás csak nőtt, és nem tudtam, hogyan préseljem ki az
alanyból, hogy teljesítse a vállalt részét.
Nyomorúságos helyzetemben a többedik sikertelen telefonhívás után,
mikor már megkérdőjeleztem a munkára való alkalmasságomat is,
kinyitottam a Szentírást útmutatásért. Az alázatos szívről szólt az
Ige. Abban a pillanatban éreztem, hogy a dühöm elszállt és
felszabadultam. Imámban Istenre bíztam, hogy ha szükségesnek ítéli, még
karácsony előtt meg fog jelenni a sokakat érintő, felkavaró anyag. 5
perc múlva megjött a várt válasz e-mailben, ráadásul csupa elismerő
szavakkal!

Imádság: Urunk, köszönjük, hogy bármekkora akadályok tornyosulnak is
előttünk, bátran rád bízhatjuk azok elhárítását. Illetve új,
szándékoddal egyező irányú utakat nyitsz, ha úgy látod jónak. Ámen.

Képes vagyok mindig egyenesen futni a cél felé?
Bakonyi Ferencné (Budapest, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK AZ INDULATBÓL CSELEKVŐ EMBERTÁRSAINKÉRT!