Csendes Percek augusztus 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Aug. 25., K, 03:41:04 CEST

                       2009. augusztus 25. kedd

Fil 4,1-9.

1 Ezért tehát, testvéreim, akiket szeretek, és akik után vágyódom,
örömöm és koronám, így maradjatok meg az Úrban, szeretteim! 2 Evódiát
intem, és Szüntükhét is intem, hogy legyen közöttük egyetértés az
Úrban. 3 Sőt téged is kérlek, hűséges munkatársam, segíts nekik, akik
együtt küzdöttek velem az evangéliumért; Kelemennel és a többi
munkatársammal is, akiknek a neve benne van az élet könyvében. 4
Örüljetek az Úrban mindenkor! Ismét mondom: örüljetek. 5 A ti
szelídségetek legyen ismert minden ember előtt. Az Úr közel! 6 Semmiért
se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor hálaadással
tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt; 7 és Isten békessége, mely
minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és
gondolataitokat a Krisztus Jézusban. 8 Egyébként pedig, testvéreim, ami
igaz, ami tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó,
ami jóhírű, ha valami nemes és dicséretes, azt vegyétek figyelembe! 9
Amit tanultatok és átvettetek, hallottatok és láttatok is tőlem, azt
tegyétek, és veletek lesz a békesség Istene!

                        HIHETETLEN BÉKESSÉG

Isten békessége, mely minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni
szíveteket és gondolataitokat a Krisztus Jézusban. (Fil 4,7)

Egészen más szemszögből láttam a kórházat, ahol öt éve dolgoztam,
amikor egy nap hordágyon vittek oda. Most én voltam a beteg. Fájt a
mellkasom, és elmentem az SZTK-ba. A kardiológus szív-ultrahangra
küldött.
Mivel korábban mindig én voltam az, aki a betegeket jó tanáccsal láttam
el, ha ilyen vizsgálatra került sor, tudtam mi vár rám, amikor betoltak
a terembe. A nővér csodálkozott, mikor meglátott, és azt mondta, nem
magyarázza el a dolgokat, hisz jól ismerek mindent. Igaza volt, de csak
elkezdtem félni.
Ebben a pillanatban minden értelmet felülhaladó békesség szállt rám.
Mintha Isten mondta volna: "Éltedben-holtodban az enyém vagy".
Felismertem, hogy a békesség nem csak egy vita végét jelenti, hanem
Isten szeretetét mutatja be. Nem kell a kritikus helyzeteket
megvárnunk, hanem engedhetjük, hogy Isten békessége uralja szívünket
nap mint nap.

Imádság: Mennyi Atyánk, vágyunk arra, hogy kitöltsd szívünkbe
szeretetedet és békességedet. Hagy legyünk nyitottak jóságodra. Ámen.

Fogadjuk szívünkbe Isten békességét!
Richard Parker (Alabama, USA)

IMÁDKOZZUNK A SÜRGŐSSÉGI OSZTÁLYOKON DOLGOZÓKÉRT!