Csendes Percek augusztus 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Aug. 24., H, 03:41:03 CEST

                      2009. augusztus 24. hétfő

Péld 22,6; Ef 6,1-4.

6 Neveld a gyermeket a neki megfelelő módon, még ha megöregszik, akkor
sem tér el attól.
1 Gyermekek! Engedelmeskedjetek szüleiteknek az Úrban, mert ez a
helyes. 2 "Tiszteld apádat és anyádat": ez az első parancsolat,
amelyhez ígéret fűződik, 3 mégpedig ez: "hogy jó dolgod legyen, és
hosszú életű légy a földön." 4 Ti apák pedig ne ingereljétek
gyermekeiteket, hanem neveljétek az Úr tanítása szerint fegyelemmel és
intéssel.

                        A LEGNAGYOBB AJÁNDÉK

Engedjétek, és ne akadályozzátok, hogy hozzám jöjjenek a kisgyermekek,
mert ilyeneké a mennyek országa. (Mt 19,14)

Sokan kérdezik, hogyan fogadtam be Jézust az életembe. Válaszom, talán
gyakran csalódást okoz, mert nem volt eget-földet rengető, vagy
halál-közeli élményem, ami hitre vezetett volna. Mivel erős hitű,
keresztyén szüleim voltak, tudtam Jézusról, és ameddig csak vissza
tudok emlékezni, mindig is közel éreztem magam hozzá. Emlékszem, ahogy
a vasárnapi iskolában néztem egy képet, ahol Jézus egy kis gyermeket
tart az ölében, és azt kívántam, bárcsak én ülhetnék ott a térdén!
Azt hiszem, mondhatom, hogy szüleim alapozták meg hitemet, amely napon
megszülettem, és az évek során érett ez a hit. Ez egy olyan ajándék,
amit folyamatosan tovább adhatunk. Az Isten igéjének tanulmányozása
során ez a hit lett döntéseim alapja. A hit a mozdíthatatlan,
rendíthetetlen, változhatatlan kősziklám, amire számíthatok, és amiben
teljesen bízhatok életem sötét és kemény időszakaiban is. Ezt a
páratlanul értékes örökséget gyermekeimnek is tovább adhattam, és ők
most továbbadják unokáinknak is.
Jóllehet, már idős ember vagyok, még mindig Isten gyermekének tudhatom
magam, akit Jézus hív, akihez közel van.

Imádság: Köszönjük, Urunk, azokat a szerető hívőket, akik tanítanak
bennünket, és megmutatják, hogyan kell élnünk és szolgálnunk téged.
Ámen.

Kinek lehetünk "lelki szülei" hitéletének alakulásában?
Anne Sheffield (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK A HIT ÚTJÁRA TANÍTOTTAK!