Csendes Percek augusztus 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Aug. 10., H, 03:41:04 CEST

                      2009. augusztus 10. hétfő

Zsolt 86,1-8.

1 Dávid imádsága. Figyelj rám, és hallgass meg, URam, mert nyomorult és
szegény vagyok!
2 Tartsd meg életemet, mert híved vagyok én! Istenem, szabadítsd meg
szolgádat, aki benned bízik!
3 Légy kegyelmes, Uram, mert hozzád kiáltok minden nap.
4 Örvendeztesd meg szolgád lelkét, mert hozzád emelem lelkemet, Uram!
5 Mert te jó vagy, Uram, és megbocsátasz, nagyon szereted mindazokat,
akik hozzádkiáltanak
6 Hallgass, URam, imádságomra, és figyelj könyörgő szavamra!
7 A nyomorúság idején hozzád kiáltok, mert te meghallgatsz engem.
8 Nincs hozzád hasonló, Uram, az istenek között, műveidhez fogható
nincsen.

                          SEGÉLYKIÁLTÁSOK

A nyomorúság idején hozzád kiáltok, mert te meghallgatsz engem. (Zsolt
86,7)

Nővérem skizoaffektív zavarban szenved, olyan krónikus elmeállapotban
van, ahol hangulati zavar és pszichotikus tünetek is jelentkeznek. Az
elmúlt 30 évben végzett rendszeres gyógyszeres kezelés és a
pszichiátriai kontrollvizsgálatok ellenére még mindig jelentkeznek a
szélsőséges hangulati kilengések. Nekünk, mint családtagoknak gondját
kell viselnünk, és ez rengeteg szenvedéssel járt a nehéz időszakaiban.
Az évek múltával eljutottam az Úrban való teljes bizalomig. Amikor
nővérem elveszíti önkontrollját, letérdelek az ágyam elé, és őszintén
segítségért imádkozom. Imádkozom az Úrhoz, hogy a Szentlélek járja át
őt. Ráébredve, hogy ezekben a pillanatokban nem segíthet már rajta a
gyógyszerezés, imádkozom az Úr gyógyító erejéért és útmutatásáért,
bölcsességért, hogy a megfelelő időben kapcsolatot tudjak teremteni
nővéremmel. Gyakran egy pillanat múlva a nővérem megnyugszik, és sokkal
jobb helyzet alakul ki, mint ahogy várnám.
Isten gyermekeként boldogok lehetünk, mert ő meghallgatja imánkat.
Egy-egy válság idején talán pánikba esünk. Azonban, ha imádkozunk,
megtapasztaljuk Isten segítségét és békességét.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük, hogy válaszolsz imáinkra a nehéz
időkben, amikor emberi lehetőségeinket kimerítettük. Bárcsak
megtanulnánk teljes bizalommal lenni irántad életünknek minden
pillanatában! Ámen.

Isten meghallgat, és válaszol segélykiáltásainkra.
Doris Yeung (Samut Prakan, Thaiföld)

IMÁDKOZZUNK A MENTÁLISAN SÉRÜLTEKÉRT!