Csendes Percek augusztus 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Aug. 7., P, 03:41:02 CEST

                      2009. augusztus 7. péntek

Jel 3,11-13.

11 Eljövök hamar: tartsd meg, amid van, hogy senki el ne vegye
koronádat. 12 Aki győz, azt oszloppá teszem az én Istenem templomában,
és onnan nem kerül ki többé, felírom rá az én Istenem nevét, és az én
Istenem városának, az új Jeruzsálemnek a nevét, amely a mennyből száll
alá az én Istenemtől, és az én új nevemet. 13 Akinek van füle, hallja
meg, mit mond a Lélek a gyülekezeteknek!"

                               DIADAL

De mindezekkel szemben diadalmaskodunk az által, aki szeret minket.
(Róm 8,37)

Gyermekként képregények hőseit próbáltam utánozni: csatát vívtam egy
fakarddal, parafából készült pajzsommal és élénk fantáziámmal
felfegyverkezve. Aztán hallottam valamit a Jelenések könyvéről, és
kíváncsian olvasni kezdtem. A harmadik fejezetig jutottam. Miközben a
könyv fantáziavilága egyre jobban lekötött, feltűnt, hogy a győztesek
elnyerik jutalmukat. Megkérdeztem egy felnőttet: "Ki az ellenség, akit
le kell győznöm?" "A bűn." - volt a válasz. Szörnyen veszélyes lehet -
gondoltam - szembeszállni ezzel az ellenséggel! Használni kell a
kardomat, pajzsomat, és ha szükséges, még az öklömet is.
Ma, tovább gondolkozom a diadal szón. Az idő múltával rájöttem, hogy a
legnehezebben megfogható ellenség az, aki ezer módon tűnve fel,
megpróbál eltéríteni a rendszeres imádkozástól, a Biblia olvasásától és
az elmélkedéstől, a templomba-járástól, és attól, hogy örvendjünk
Istennek, dicsőítsük és magasztaljuk őt. Legyünk mindig éberek
észrevenni ezt a láthatatlan, de erőteljes nyomást, amely képes
eltéríteni bennünket a lényegtől! És fordítsuk tekintetünket mindig
Krisztus felé, aki hitünk szerzője és beteljesítője! (Zsid 12,2)

Imádság: Urunk, erősítsd meg az elhatározásunkat, hogy hívő
tanítványokként élhessünk! Ámen.

Krisztus arra hív, hogy szilárdan kiálljunk hitünk mellett.
Sergio Gomez (Alicante, Spanyolország)

IMÁDKOZZUNK A NAGY KÍSÉRTÉSSEL SZEMBENÉZŐ HÍVŐKÉRT!