Csendes Percek augusztus 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Aug. 1., Szo, 03:41:01 CEST

                      2009. augusztus 1. szombat

Mt 7,7-11.

Jézus mondja: 7 "Kérjetek, és adatik nektek, keressetek, és találtok,
zörgessetek, és megnyittatik nektek. 8 Mert aki kér, mind kap, aki
keres, talál, és a zörgetőnek megnyittatik. 9 Ugyan ki az közöttetek,
aki ha kenyeret kér a fia, követ ad neki, 10 vagy ha halat kér, kígyót
ad neki? 11 Ha tehát ti gonosz létetekre tudtok jó ajándékokat adni
gyermekeiteknek, mennyivel inkább ad jókat a ti mennyei Atyátok
azoknak, akik kérik tőle?"

                             HIT ÉS IMA

Kérjetek, és adatik nektek, keressetek, és találtok, zörgessetek, és
megnyittatik nektek. (Mt 7,7)

Egy őszi napon húgommal a bíróságra kellett mennünk, hogy részt vegyünk
a szüleink bontóperén. Rám nem hatott olyan nyomasztóan, mint rá.
Nyugodt voltam, mert véleményem szerint a válás volt a legjobb megoldás
számukra. Tudtam, hogy valamennyien Isten kezében vagyunk; ugyanakkor
kicsit szorongtam is, mert tudtam, hogy a bíróság az elhelyezésünkről
is dönt. Nem tudtam, testvéremmel hol fogunk élni, de azt igen, hogy
Isten velünk lesz.
Az idegességem nőtt, amikor egy ügyvéd szólt, hogy húgommal együtt be
fognak szólítani az eljárás során. Miután válaszoltunk néhány kérdésre,
nem tehettünk mást, mint hogy várakoztunk a tárgyalótermen kívül. Ahogy
az esemény jogi oldalán gondolkoztam, az is eszembe jutott, vajon mi
Isten szándéka a jövőnkkel. Úgy döntöttem, imádkozom, és az egész
helyzetet Isten elé viszem: "Drága Istenem, hiszek benned és a
terveidben." Isten azzal válaszolt az imámra, hogy békességet és a
jövőbe vetett bizodalmat adott.

Imádság: Mindenható Istenünk, nehéz időkben erősítsd meg a hitünket. A
Jézustól tanult imádsággal kérünk: Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy,
szenteltessék meg a te neved, jöjjön el a te országod, legyen meg a te
akaratod, amint a mennyben, úgy a földön is. Ámen. (Mt 6,9-10)

A hit és imádság hatékony eszköz a küzdelmek idején.
Juan Carlos Carrillo (Kentucky, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ELVÁLT SZÜLŐK GYERMEKEIÉRT!