Csendes Percek április 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Ápr. 30., Cs, 03:41:02 CEST

                     2009. április 30. csütörtök

Zsolt 23.

1 Dávid zsoltára. Az ÚR az én pásztorom, nem szűkölködöm.
2 Füves legelőkön terelget, csendes vizekhez vezet engem.
3 Lelkemet felüdíti, igaz ösvényen vezet az ő nevéért.
4 Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert
te velem vagy: vessződ és botod megvigasztal engem.
5 Asztalt terítesz nekem ellenségeim szeme láttára. Megkened fejemet
olajjal, csordultig van poharam.
6 Bizony, jóságod és szereteted kísér életem minden napján, és az ÚR
házában lakom egész életemben.

                      ISTEN NYUGTATÓ JELENLÉTE

Nem félek semmi bajtól, mert te velem vagy. (Zsolt 23,4)

Szeretett 49 éves férjem intenzív osztályon feküdt egy csomó cső és
műszer között. Csak egy hete volt, hogy templom után odajött hozzám,
átkarolt és ezt mondta "Gyere szerelmem, menjünk haza!" Szerelem? Nem
vagyunk mi túl öregek hozzá? Akárhogyan is, ő a mindenemet jelentette.
Most meg nem tudtam mást tenni, csak a kezét tartani. Fájdalmat és
félelmet éreztem, mikor az egyedüllétre gondoltam. Imádkozni sem
tudtam, olyan nagy volt kétségbeesésem. Hogy abba tudjam hagyni a
pánikolást, a 23. zsoltárt kezdtem ismételgetni: "Az Úr az én
pásztorom, nem szűkölködöm... ha a halál árnyéka völgyében járok is,
nem félek semmi bajtól, mert te velem vagy." Többször elismételtem
ezeket a szavakat.
Később, miután meghalt, egyedül mentem haza. Ezalatt egy kellemes érzés
ölelte át vállaimat, mint egy puha takaró. Isten jelenléte volt, ami
átölelt. Ahogy a zsoltáríró mondja, "vessződ és botod megvigasztal
engem" (Zsolt 23,4). Bizonyos voltam, hogy Isten a fájdalom és
egyedüllét idején is velem van.
Most, 6 év elteltével gyakran számolom Isten áldásait, és Isten
megnyugtató jelenléte az első számomra. Valóban igaz, hogy jósága és
szeretete követ életem minden napján.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük földi áldásod, és hogy a te házadban
lakhatunk egész életünkön át. Ámen.

Isten szava egy biztonságot adó ígéret.
Joyce Woeste (Iowa, USA)

IMÁDKOZZUNK A HÁZASPÁROKÉRT!