Csendes Percek április 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Ápr. 29., Sze, 03:41:01 CEST

                       2009. április 29. szerda

Ézs 55,1-5.

1 Ti szomjazók mind, jöjjetek vízért, még ha nincs is pénzetek!
Jöjjetek, vegyetek és egyetek! Jöjjetek, vegyetek bort és tejet, nem
pénzért és nem fizetségért!
2 Minek adnátok pénzt azért, ami nem kenyér, keresményeteket azért,
amivel nem lehet jóllakni? Hallgassatok csak rám, és jó ételt fogtok
enni, élvezni fogjátok a kövér falatokat!
3 Figyeljetek rám, jöjjetek hozzám! Hallgassatok rám, és élni fogtok!
Örök szövetséget kötök veletek, mert hűséges maradok Dávidhoz.
4 Tanúvá tettem őt a népek között, fejedelemmé és parancsolóvá a
nemzetek fölött.
5 Te pedig olyan népet hívsz, melyet nem is ismersz, és olyan népek
futnak hozzád, amelyek nem ismertek: Istenedért, az ÚRért, Izráel
Szentjéért, aki dicsővé tesz téged.

                          EGY UTÁNZATTÓL?

Így szól az Úr: Álljatok ki az utakra, és nézzetek szét,
kérdezősködjetek az ősi ösvények után, melyik a jó út, és azon
járjatok, akkor nyugalmat találtok lelketeknek! (Jer 6,16)

Egy nagy bevásárló központban kerestem valamit, de nem tudtam, hol van.
A pult mellett valaki háttal állt, akire azt hittem, egy bolti
alkalmazott. Oda mentem, és megkérdeztem tőle: "Zavarhatok?" Csak ekkor
vettem észre, hogy egy bábut szólítottam meg. Ostobának éreztem magam,
és abban reménykedtem, senki nem vett észre. Ügyesen tervezték meg ezt
a valóságosnak tűnő bábut, ami soha nem tudott volna segítségemre
lenni.
Hányan közülünk irányítást remélnek olyan dolgoktól, amik nem valódiak.
Talán azt hisszük, a valódi boldogság tulajdonainkból, a gazdagságból
vagy szépségből fakad. Lehet, hogy hamis egyházi vezetőket követünk.
Lehet, hogy droggal, alkohollal roncsoljuk testünket. Mindennek
ellenére, az igazi Isten itt áll a közelünkben minket szólítva és a
helyes utat mutatva.
Nem kell utánzatokra hagyatkoznunk, mert itt van nekünk az élő Isten,
akitől mindent megkaphatunk. Isten arra kér, hogy olvassuk,
tanulmányozzuk a Bibliát. Ha kihívással jár is, ami benne van, biztosan
minden helyzetben segítségünkre lesz.

Imádság: Istenünk, fordíts magad felé, és tölts be bennünket, amikor
üres dolgok felé törekszünk. Ámen.

Milyen élettelen dolgokra hagyatkozom?
Bob La Forge (New Jersey, USA)

IMÁDKOZZUNK A TULAJDON, GAZDAGSÁG ÉS GYÖNYÖR FOGLYAIÉRT!