Csendes Percek április 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Ápr. 28., K, 03:41:02 CEST

                        2009. április 28. kedd

Zsolt 139,1-12.

1 A karmesternek: Dávid zsoltára. URam, te megvizsgálsz, és ismersz
engem.
2 Tudod, ha leülök vagy ha felállok, messziről is észreveszed
szándékomat.
3 Szemmel tartod járásomat és pihenésemet, gondod van minden utamra.
4 Még nyelvemen sincs a szó, te már pontosan tudod, URam.
5 Minden oldalról körülfogtál, kezedet rajtam tartod.
6 Csodálatos nekem ez a tudás, igen magas, nem tudom felfogni.
7 Hova menjek lelked elől? Orcád elől hova fussak?
8 Ha a mennybe szállnék, ott vagy, ha a holtak hazájában feküdnék le,
te ott is ott vagy.
9 Ha a hajnal szárnyaira kelnék, és a tenger túlsó végén laknék,
10 kezed ott is elérne, jobbod megragadna engem.
11 Ha azt gondolnám, hogy elnyel a sötétség, és éjszakává lesz
körülöttem a világosság:
12 a sötétség nem lenne elég sötét neked, az éjszaka világos lenne,
mint a nappal, a sötétség pedig olyan, mint a világosság.

                              BÚJÓCSKA

Ha pedig nem jól cselekszel, a bűn az ajtó előtt leselkedik, és rád
vágyódik, de te uralkodjál rajta. (1Móz 4,7)

Gyermekkoromban testvéremmel nyári esténként későig játszottunk a
szomszéd gyerekekkel. Kedvenc játékunk a bújócska volt. Valaki behunyta
a szemét, egy bizonyos számig elszámolt, míg a többiek elbújtak. Mikor
a hunyó kinyitotta szemét, megpróbálta megtalálni, és elkapni a
többieket, mielőtt még biztonságban elérnének a "házba".
Ahogy a gyerekek játék közben, gyakran megpróbálunk mi is elbújni Isten
elől. Ennek a bűn az oka, aminek félünk a következményeitől, vagy csak
egyszerűen nehéz bevallanunk. Mikor szégyelljük magunkat, lehet, hogy
megpróbálunk Isten mindent látó szemei elől elslisszolni, pedig Isten
akkor már rég tudja, mit tettünk. Isten ismeri legbelsőbb terveinket,
szándékunkat. Ilyenkor imádkozzunk inkább útmutatásért, minthogy félve
Isten elől bujkálunk. A Biblia világosan beszél Isten megbocsátásáról.
Mint ahogy a Zsolt 25,12 is mondja: "Azt az embert, aki féli az Urat,
oktatja ő, hogy melyik utat válassza."

Imádság: Atyánk, bocsáss meg bűneinkért. Mikor őszintén kutatjuk, mik a
terveid velünk, segíts meghallani útmutatásod, és követni a helyes
irányt. Ámen.

Ha nyugalmat akarsz, kérd Istentől, aki mindenkivel nagylelkű és
bőkezű.
Brenda W. Medlin (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK A GYERMEKEK BIZTONSÁGÁÉRT!