Csendes Percek április 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Ápr. 24., P, 03:41:01 CEST

                       2009. április 24. péntek

Ézs 43,1-7.

1 De most így szól az ÚR, a te teremtőd, Jákób, a te formálód, Izráel:
Ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak, enyém vagy!
2 Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok nem sodornak
el. Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, a láng nem éget meg.
3 Mert én, az ÚR, vagyok a te Istened, Izráel Szentje, a te szabadítód!
Kárpótlásul adom érted Egyiptomot, Etiópiát és Szebát adom helyetted.
4 Mivel drágának tartalak, és becsesnek, mivel szeretlek, azért
embereket adok helyetted, életedért nemzeteket.
5 Ne félj, mert én veled vagyok! Napkeletről visszahozom gyermekeidet,
és napnyugatról összegyűjtelek.
6 Ezt mondom északnak: Add ide! - és délnek: Ne tartsd fogva! Hozd ide
fiaimat a messzeségből, leányaimat a föld végéről,
7 mindenkit, akit nevemről neveznek, akit dicsőségemre teremtettem,
formáltam és alkottam.

                         A TEMPLOM CSENDJÉBEN

Isten békessége minden értelmet meghalad. (Fil 4,7)

Tehetetlenül sodródtam a város zajos forgatagában. Rohanó emberek
voltak mindenütt. A tömeg hulláma vitt magával a járdán, majd a
bevásárlóközpont mozgólépcsőjén, ahol nem volt egy talpalatnyi hely
sem.
A lökdösődés és a bábeli kavalkád őrjítő elegye kavargott a harmadik
emeleten a McDonalds pultja előtt. A hangszórók membránjaiból ömlött a
fülsüketítő, unalmas és egyhangú, zenének nem nevezhető pufogás.
Annyira dübörgött, hogy elnyomta a hangosbemondó szavát. Az egymásba
érő butikok pazar megvilágítással kínálták termékeiket. Bármerre
néztem, káosz vett körül. Alig vártam, hogy kilépjek a forgó üvegajtón.
Szélsebesen rohantam át a nyüzsgő belvároson, a külföldi turistákkal
megtelt főtéren át a templomig.
Gyors mozdulattal kinyitottam az ódon faajtót. Ahogy beléptem, rögtön
magához ölelt a falak között terpeszkedő mély, nyugtató csend. Egy
mécses karcsú lángja táncolt a fali tartóban, hallani lehetett az
olvadó viasz finom sercegését. Imára kulcsoltam kezeim, behunytam
szemem és letérdeltem az oltár szőnyegborítású lépcsőjére. Mérhetetlen
békesség terítette körém szeretettel átszőtt hálóját. Isten érezhető
közelsége kiragadott a hétköznapok feszültségéből és megtöltötte
belsőmet a Szentlélek megújító erejével.

Imádság: Köszönjük Istenünk a te mindent felülmúló szeretetedet és
békességedet. Ámen.

Az Isten békessége viszi előre az életünket!
Paudits Zoltán (Sükösd, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK A BÉKÉT KERESŐ EMBEREKÉRT!

_____________________________

Nyári szabadtéri gyermek-evangélizációra, az úgynevezett 5 Napos
Klub-szolgálatra vár a Vasárnapi Iskolai Szövetség újjászületett, hívő
fiatalokat.
A Nyárimisszionárius-képző tanfolyam erre a szolgálatra készíti fel a
képzésen résztvevőket, akik utána egy vagy több héten hirdethetik az
evangéliumot játszótereken, strandokon, templomok vagy családi házak
udvarán.

A jelentkezési lapot, a nyilatkozattal és az előleg befizetését igazoló
rózsaszínű postautalvány másolatával kérjük május 15-ig elküldeni a
jelentkezési lapon szereplő címre. Letölthető a
http://visz.org/hirekimg/5nk_ismerteto_2009.pdf    honlapról.
http://www.visz.org