Csendes Percek április 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Ápr. 20., H, 03:41:02 CEST

                       2009. április 20. hétfő

Fil 2,12-16.

12 Ezért tehát, szeretteim, ahogyan mindenkor engedelmeskedtetek, nem
csupán jelenlétemben, hanem sokkal inkább most, távollétemben is,
félelemmel és rettegéssel munkáljátok üdvösségeteket, 13 mert Isten az,
aki munkálja bennetek mind az akarást, mind a cselekvést az ő
tetszésének megfelelően. 14 Zúgolódás és vonakodás nélkül tegyetek
mindent, 15 hogy feddhetetlenek és romlatlanok legyetek, Isten hibátlan
gyermekei az elfordult és elfajult nemzedékben, akik között ragyogtok,
mint csillagok a világban, 16 ha az élet igéjére figyeltek. Ezzel
dicsekszem majd a Krisztus napján, hogy nem futottam hiába, és nem
fáradtam hiába.

                           GYÜMÖLCSTERMÉS

Mert Isten az, aki munkálja bennetek mind az akarást, mind a cselekvést
az ő tetszésének megfelelően. (Fil 2,13)

Egyik barátnőmnek beszélgetés közben megemlítettem, hogy művészeti
foglalkozásokra kezdtem járni, de nem megy valami fényesen, mert nem
vagyok egy kreatív alkat. Barátnőm válasza igazán meglepett: - Jane, a
Teremtő vett lakozást benned, hogyne lenne alkotókészséged!
Ez az igazság lassan elkezdte megváltoztatni a gondolkodásmódomat.
Barátnőm állítását alátámasztó igehelyek jutottak eszembe, például,
amikor Jézus azt mondta: "Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők: aki
énbennem marad, és én őbenne, az terem sok gyümölcsöt" (Jn 15,5).
Csakhamar elkezdtem alkotni, ösztönző, bátorító képeslapokat
készítettem vízfestéssel, tollrajzzal, versekkel. Munka közben azért
imádkoztam, hogy akik megkapják a lapokat, észrevegyék benne a
mindenütt jelenlévő Teremtőt, aki munkálkodik bennünk és általunk.
Minden jó, teremtő munka hatalmas Alkotója arra vágyik, hogy bennünk
lakozzon. Isten szeretettel gondozza, táplálja az életünk talaját, hogy
gyümölcsöt teremhessen rajtunk keresztül - néha olyan módon is, amiről
álmodni sem mertünk.

Imádság: Urunk, segíts felfedeznünk magunkban a te alkotó hatalmadat.
Egyedül a te dicsőségedre használj bennünket és a gyümölcseinket. Ámen.

Mindannyian kifejezhetjük Isten kreativitását.
Jane Ebersole (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NINCSENEK TISZTÁBAN SAJÁT KREATIVITÁSUKKAL!