Csendes Percek április 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Ápr. 3., P, 03:41:02 CEST

                       2009. április 3. péntek

Mt 10,40-42.

Jézus mondja: 40 "Aki titeket befogad, az engem fogad be, és aki engem
fogad be, az azt fogadja be, aki elküldött engem. 41 Aki befogad egy
prófétát azért, mert az próféta, prófétának járó jutalmat kap; aki
pedig egy igaz embert fogad be azért, mert az igaz, igaz embernek járó
jutalmat kap. 42 Aki pedig csak egyetlen pohár friss vizet ad inni
egynek e kicsinyek közül, mert az tanítvány: bizony, mondom néktek,
semmiképpen sem fogja elveszteni jutalmát."

                           TÖRÜLKÖZŐMOSÁS

Tedd meg mindazt, ami a kezed ügyébe esik, és amihez erőd van. (Préd
9,10)

Csodálatra méltó önkéntesek jönnek gyülekezetünkbe az ország minden
tájáról minden héten, amióta a Katrina hurrikán pusztított vidékünkön.
A sérült emberek között dolgoznak városunkban és a környező
területeken. A templomunknál alszanak, tisztálkodnak és készítik
ételüket, feláldozva kényelmüket azért, hogy az ittenieket segítsék
talpra állni a pusztítás után. Minden egyes napon gyülekezetünk
asszonyai mossák a törülközőket, majd visszaviszik a templomba, hogy az
önkéntesek újra használhassák azokat.
Beteg voltam ebben az időben, így nem kértek meg, hogy kapcsolódjak be
a munkába. Ahogy felépültem, hozzám kerültek a törülközők. Micsoda
kiváltság! Miközben hoztam, mostam, szárítottam és hajtogattam őket,
úgy éreztem, mintha az Urat szolgálnám.
Nem utaztam messzire otthonomtól, hogy mások gondját viseljem, nem
végeztem kimerítő munkát a forróságban egy háztetőn, de segítettem
azokat, akik ezt teszik. És ez számít. Krisztusban megtenni, ami a
kezünk ügyébe esik, és olyan módon cselekedni, mintha közvetlenül az
Úrnak tennénk.

Imádság: Urunk, kérjük, mutasd meg, hogyan szolgálhatunk ma téged!
Kérjük, nyisd fel szemünk, hogy észrevegyük a kis lehetőségeket, melyek
utunkba kerülnek! Ámen.

"Nem a nagy tettek a fontosak, hanem az apró cselekedetek, amiket nagy
szeretettel vittünk végbe." (Teréz Anya)
Elva Ware Avara (Mississippi, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÖNKÉNTES KATASZTRÓFA-ELHÁRÍTÓKÉRT!