Csendes Percek április 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Ápr. 1., Sze, 03:41:02 CEST

                       2009. április 1. szerda

Fil 4,4-9.

4 Örüljetek az Úrban mindenkor! Ismét mondom: örüljetek. 5 A ti
szelídségetek legyen ismert minden ember előtt. Az Úr közel! 6 Semmiért
se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor hálaadással
tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt; 7 és Isten békessége, mely
minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és
gondolataitokat a Krisztus Jézusban. 8 Egyébként pedig, testvéreim, ami
igaz, ami tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó,
ami jóhírű, ha valami nemes és dicséretes, azt vegyétek figyelembe! 9
Amit tanultatok és átvettetek, hallottatok és láttatok is tőlem, azt
tegyétek, és veletek lesz a békesség Istene!

                              ÜNNEPLÉS

Ez az a nap, amelyet az Úr elrendelt, vigadozzunk és örüljünk ezen!
(Zsolt 118,24)

Évente tizenkét alkalommal megünneplem az új hónap első napját. Ezek
olyan napok, amelyeken örvendezem Isten áldásainak és az életnek,
melyet tőle kaptam. Próbálom olyan tevékenységekkel eltölteni az időt,
amelyek különlegessé teszik a napot. Olykor egyszerű dolgok ezek:
például új képeket helyezek a falra, étteremben reggelizem, vagy
ahelyett, hogy csak dolgoznék, beiktatok egy kis pihenést is.
Egyszer a lelkészeimmel az élet legfontosabb dolgairól beszélgettünk,
én is elmondtam a "hónap első napja" ünnepléseimet. Amikor arról
kérdeztek, milyen dolgokkal teszem jelentőssé a napot, habozni kezdtem,
elmondjam-e nekik. Attól tartottam, kis ceremóniáim semmiségeknek
tűnnek majd a komoly lelki beszélgetés fényében.
De hiszen a Bibliában ismételten meg van írva, hogy örvendjünk
megváltásunknak, és adjunk hálát Istennek az élet jóságaiért. A
hónapnak nem csak egyetlen napján, hanem minden napon, Isten kedvét
találja abban, ha látja, hogy örülünk a világnak és életünk áldásainak.
Még a látszólag jelentéktelen dolgok is emelkedetté válhatnak, ha
hálásak vagyunk Istennek.

Imádság: Atyánk, köszönjük a megváltást, és újra ünnepeljük a kezedből
hozzánk érkező áldásaidat! Ámen.

Hogyan tehetem szokásommá Isten áldásainak ünneplését?
Elaine L. Bridge (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK MA ÜNNEPLIK SZÜLETÉSNAPJUKAT!