Csendes Percek szeptember 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Sze. 17., Sze, 03:41:01 CEST

                     2008. szeptember 17. szerda

Mt 4,1-11.

1 Akkor elvitte Jézust a Lélek a pusztába, hogy megkísértse az ördög. 2
Miután negyven nap és negyven éjjel böjtölt, végül megéhezett. 3 Ekkor
odament hozzá a kísértő, és ezt mondta: "Ha Isten Fia vagy, mondd, hogy
ezek a kövek változzanak kenyérré." 4 Ő így válaszolt: "Meg van írva:
Nem csak kenyérrel él az ember, hanem minden igével, amely Isten
szájából származik." 5 Ezután magával vitte őt az ördög a szent
városba, a templom párkányára állította, 6 és így szólt hozzá: "Ha
Isten Fia vagy, vesd le magadat, mert meg van írva: Angyalainak
parancsot ad, és azok tenyerükön hordoznak téged, hogy meg ne üsd
lábadat a kőbe." 7 Jézus ezt mondta neki: "Viszont meg van írva: Ne
kísértsd az Urat, a te Istenedet!" 8 Majd magával vitte az ördög egy
igen magas hegyre, megmutatta neki a világ minden országát és azok
dicsőségét, 9 és ezt mondta neki: "Mindezt neked adom, ha leborulva
imádsz engem." 10 Ekkor így szólt hozzá Jézus: "Távozz tőlem, Sátán,
mert meg van írva: Az Urat, a te Istenedet imádd, és csak neki
szolgálj!" 11 Ekkor elhagyta őt az ördög, és íme, angyalok mentek oda,
és szolgáltak neki.

                        ÉLETMENTŐ JEGYZETEK

Így szólt Jézus: Távozz tőlem, Sátán, mert meg van írva: Az Urat, a te
Istenedet imádd, és csak neki szolgálj! (Mt 4,10)

A tárgyalóteremben álltam. A bíró, egy mély lélegzetvétel után így
szólt: "Westbury úr, egy drogelvonó kúrára kötelezem. Három nap múlva
jelentkezik a kórházban." Felhívtam a bátyám, aki abban a házban lakik,
ahol felcseperedtünk. Beleegyezett, hogy nála töltsem ezt a három
napot.
Letartóztatásom előtt istentiszteleten vettem részt, és a Bibliát is
olvastam. Már egy ideje tudtam, hogy a függőség elsősorban lelki
betegség. A Szentírás mélyen érintett, mint azelőtt soha. Először
életemben reménykedtem.
Testvéremnél ideges voltam. Kísértett a gondolat, hogy régi barátaimat
még egy utolsó bulira összehívjam. Mégis úgy döntöttem, hogy inkább
pakolok. Felmentem a ruháimért a padlásra, és hirtelen dobozok
rengetegében találtam magam.
Az első dobozban egy piros füzetet találtam, anyám jegyzeteivel. A
füzet végén volt egy "Napi imádságok" című fejezet. Elkezdtem olvasni
az imákat, amiket akkor írt anya, mikor függőségem legrosszabb
stádiumában voltam. Meghatódtam és megnyugodtam, mert Isten Szentlelke
betöltötte a szívemet.
Mikor újra lementem, két dolgot tudtam. Soha többé nem kell egyedül
lennem, és nem lesz szükségem a drogokra. Isten anyám jegyzeteit és
imáit küldte az életben maradásomhoz.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy szeretetedben biztonságban lehetünk.
Ámen.

Kinek az imádsága hozott változást az életemben?
Adam Westbury (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ALKOHOLISTÁKÉRT ÉS A DROGFÜGGŐKÉRT!