Csendes Percek szeptember 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Sze. 16., K, 03:41:02 CEST

                      2008. szeptember 16. kedd

Péld 3,5-12.

5 Bízzál az ÚRban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj!
6 Minden utadon gondolj rá, és ő egyengetni fogja ösvényeidet.
7 Ne tartsd bölcsnek önmagadat, féljed az URat, és kerüld a rosszat!
8 Gyógyulás lesz ez testednek, és felüdülés csontjaidnak.
9 Tiszteld az URat vagyonodból és egész jövedelmed legjavából,
10 akkor bőségesen megtelnek csűreid, és must árad sajtóidból.
11 Az ÚR intését meg ne vesd, fiam, és dorgálását meg ne utáld!
12 Mert akit szeret az ÚR, azt megdorgálja, de mint apa a fiát, akit
kedvel.

                             TÁGABB KÉP

Aki pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük
vagy gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint. (Ef 3,20)

Egyik reggel késésben voltam egy megbeszélt találkozóról. Miután
megálltam a lámpa előtt három vagy négy jármű mögött, a lámpa hirtelen
zöldre váltott. De nem mozdultunk. A nyakamat nyújtogattam, hogy
megtudjam, mi a probléma.
Egy autó jobbra akart fordulni, az tartóztatta fel a forgalmat. A két
autó között még elegendő hely lenne, ha a másik autó csak egy kicsit
előrébb állna - morgolódtam.
Miközben az autó végre megmozdult, láttam, hogy egy hosszú utánfutót
vontat maga után. Ha arrébb is ment volna, az utánfutó még úgy is
feltartóztatta volna a többi járművet. Előtte csak egy részét láttam a
helyzetnek.
Elgondolkoztam, mennyi minden van, amit csak az alapján ítélek meg,
amit látok, anélkül, hogy Istent megkérdezném. Eszembe jutottak esetek,
amikor Isten másképp válaszolt imádságaimra, mint ahogy logikusnak
gondoltam.
De Isten az egész képet látja, és életemben magasabb szempontok szerint
cselekszik. Megtanultam, hogyan bízhatok Istenben ahelyett, hogy
korlátozott látásom alapján döntenék.

Imádság: Istenünk, segíts a Szentlélek bölcsességét kérnünk
döntéseinkben. Ámen.

Isten bölcsességet ad, ha kérjük tőle.
Elaine Richardson (Nyugati-fok, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK A TÜRELMETLEN EMBEREKÉRT!