Csendes Percek szeptember 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Sze. 14., V, 03:41:01 CEST

                    2008. szeptember 14. vasárnap

Zsolt 63,1-9.

1 Dávid zsoltára, abból az időből, amikor Júda pusztájában volt.
2 Ó Isten, te vagy Istenem, hozzád vágyakozom! Utánad szomjazik lelkem,
utánad sóvárog testem, mint kiszikkadt, kopár, víztelen föld.
3 Így nézek rád a szentélyben, hogy lássam hatalmadat és dicsőségedet.
4 Mert szereteted az életnél is jobb, ajkam téged dicsőít.
5 Ezért téged áldalak, amíg élek, nevedet imádva emelem föl kezem.
6 Mintha zsíros falatokkal laktam volna jól, úgy ujjong az ajkam, és
dicsér a szám.
7 Fekvőhelyemen is rád gondolok, minden őrváltáskor rólad elmélkedem.
8 Mert te voltál a segítségem, szárnyad árnyékában ujjongok.
9 Ragaszkodik hozzád lelkem, jobboddal támogatsz engem.

                            MI HIÁNYZIK?

Kérjetek és adatik, keressetek, és találtok, zörgessetek, és
megnyittatik néktek. (Lk 11,9)

Ültünk-e már a templomban körbejáratva tekintetünket, és feltéve
magunknak a kérdést: Mi hiányzik? Én igen. Minden vasárnap ott voltam a
templomban, ugyanabban az időben, ugyanazokkal az emberekkel. Minden
megszokott volt, de valami hiányzott. Mindent megtettem, amire csak
kértek. Vasárnapi iskolát, nyári tábort vezettem, részt vettem a
bibliaórán, és a vezetőség tagja voltam.
Egy nap valaki megkérdezte: Miért teszed mindezt? A lelkes válaszom így
szólt: Mert nagyon szeretlek benneteket! Ez egy gyönyörű vallomás, de
nem kielégítő indok a gyülekezeti szolgálatra - válaszolta az illető.
Nem értettem. Miért nem jó, ha szeretem a testvéreket? Mi hiányzik?
Isten. Nem volt vele személyes kapcsolatom. Ezért a
bibliatanulmányozásban, istentiszteleteken, imádságban, szolgálatban és
kapcsolataimban elkezdtem magát Istent keresni.
Az Istennel való kapcsolat mára az életem középpontjává vált. Isten
táplálja a lelkem és fenntartja életem. Erősségem, ha gyenge vagyok,
megnyugvás, ha félek, társam a magányosságban, a lecsendesítőm, ha
dühös vagyok, s a legjobb barátom.

Imádság: Köszönjük Istenünk a szeretetedet, amely időt enged, hogy
megbízzunk akaratodban és megtanít a tőled kapott életre. Ámen.

A gyülekezeti szolgálat nem ugyanaz, mint Istent szeretni.
Heidi Tierney (New Jersey, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK KERESIK AZ URAT!