Csendes Percek szeptember 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Sze. 13., Szo, 03:41:01 CEST

                     2008. szeptember 13. szombat

Róm 10,5-17.

5 Mózes ugyanis azt írja, hogy aki "cselekszi a törvényből való
igazságot, az az ember fog élni általa". 6 A hitből való igazság pedig
így szól: "Ne mondd szívedben: Ki megy fel a mennybe?" Azért
tudniillik, hogy Krisztust lehozza. 7 Vagy: "Ki megy le az alvilágba?"
Azért tudniillik, hogy Krisztust a halálból felhozza. 8 Hanem mit mond?
"Közel van hozzád az ige, a te szádban és a te szívedben", mégpedig a
hit igéje, amelyet mi hirdetünk. 9 Ha tehát száddal Úrnak vallod
Jézust, és szíveddel hiszed, hogy Isten feltámasztotta őt a halálból,
akkor üdvözülsz. 10 Mert szívvel hiszünk, hogy megigazuljunk, és
szájjal teszünk vallást, hogy üdvözüljünk. 11 Az Írás is így szól: "Aki
hisz őbenne, nem szégyenül meg." 12 Nincs különbség zsidó és görög
között, mert mindenkinek ugyanaz az Ura, és ő bőkezű mindenkihez, aki
segítségül hívja; 13 amint meg van írva: "Aki segítségül hívja az Úr
nevét, üdvözül."
14 De hogyan hívják segítségül azt, akiben nem hisznek? Hogyan is
higgyenek abban, akit nem hallottak? Hogyan hallják meg igehirdető
nélkül? 15 És hogyan hirdessék, ha nem küldettek el? Így van megírva:
"Milyen kedves azoknak a jövetele, akik az evangéliumot hirdetik!" 16
Csakhogy nem mindenki engedelmeskedett az evangéliumnak, ahogyan
Ézsaiás mondja: "Uram, ki hitt a mi beszédünknek?" 17 A hit tehát
hallásból van, a hallás pedig a Krisztus beszéde által.

                          ENGEM HÍV AZ ÚR?

Mily szép, ha feltűnik a hegyeken az örömhírt hozó lába! Békességet
hirdet, örömhírt hoz, szabadulást hirdet. Azt mondja Sionnak: Istened
uralkodik! (Ézs 52,7)

A nővérem távol él, évek óta nem láttam. Nem ismeri az Urat, és így
megtérése állandó imatémám. Mivel személyesen nem vagyok mellette,
kértem az Urat, hogy egy hívő testvért küldjön hozzá, akitől hallhatja
a jó hírt. Mindig azért imádkozom, hogy ez az ismeretlen ember
meghallja Isten hívását, és szolgáljon a testvérem felé.
Egy nap eszembe jutott, hogy valaki a távolban lehet, hogy azért
imádkozik, hogy egy hívő ember az én városomban bizonyságot tegyen az ő
rokonának. Egyre növekvő áhítattal és bizonyossággal éreztem, hogy
valaki, akivel sosem találkoztam, azért imádkozik, hogy én "hirdessek
szabadulást" egy rokonának. Abban a pillanatban tudtam, hogy miközben
imádkozom testvérem számára egy bizonyságtevőért, ugyanúgy fontos, hogy
én is meghalljam Isten hívását, amikor szólít, hogy a közelemben
odaforduljak valaki felé.

Imádság: Kegyelmes Urunk, köszönjük, hogy elküldesz bennünket, hogy
megosszuk a jó hírt azokkal, akik nem ismernek még téged. Segíts, hogy
tudjuk, kik azok, akiknek szükségük van rád, és tégy alkalmassá a
szolgálatra. Ámen.

Lehet, hogy én vagyok Isten válasza valaki imádságára.
Nancy Mapes (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ EGYMÁSTÓL TÁVOL ÉLŐ CSALÁDTAGOKÉRT!