Csendes Percek szeptember 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Sze. 9., K, 03:41:02 CEST

                       2008. szeptember 9. kedd

Zsolt 139,1-14.

1 A karmesternek: Dávid zsoltára. URam, te megvizsgálsz, és ismersz
engem.
2 Tudod, ha leülök vagy ha felállok, messziről is észreveszed
szándékomat.
3 Szemmel tartod járásomat és pihenésemet, gondod van minden utamra.
4 Még nyelvemen sincs a szó, te már pontosan tudod, URam.
5 Minden oldalról körülfogtál, kezedet rajtam tartod.
6 Csodálatos nekem ez a tudás, igen magas, nem tudom felfogni.
7 Hova menjek lelked elől? Orcád elől hova fussak?
8 Ha a mennybe szállnék, ott vagy, ha a holtak hazájában feküdnék le,
te ott is ott vagy.
9 Ha a hajnal szárnyaira kelnék, és a tenger túlsó végén laknék,
10 kezed ott is elérne, jobbod megragadna engem.
11 Ha azt gondolnám, hogy elnyel a sötétség, és éjszakává lesz
körülöttem a világosság:
12 a sötétség nem lenne elég sötét neked, az éjszaka világos lenne,
mint a nappal, a sötétség pedig olyan, mint a világosság.
13 Te alkottad veséimet, te formáltál anyám méhében.
14 Magasztallak téged, mert félelmes és csodálatos vagy; csodálatosak
alkotásaid, és lelkem jól tudja ezt.

                         ISTEN ISMER MINKET

Tudja a ti Atyátok, mire van szükségetek, mielőtt még kérnétek tőle.
(Mt 6,8)

Gyakran olyan sok mindenért szeretnénk imádkozni, hogy azt sem tudjuk,
hogyan és hol kezdjük el. Imádság közben összezavarodunk, miközben
megpróbáljuk Isten elé tárni szükségeinket és mindazt, amiről azt
gondoljuk, tudnia kell róla.
Nem szabad félnünk. Isten mindenkit személy szerint ismer: ismeri
félelmeinket, bűneinket, tudja, hogy alkalmatlannak tartjuk magunkat,
hogy néha nem érezzük magunkat biztonságban. Isten életünk minden
részletét ismeri.
Amikor Jézus a samáriai asszonnyal beszélgetett a kútnál, az elárult
Jézusnak néhány dolgot a magánéletéről. Azonban Jézus már ismerte őt!
Amikor Jézus a Jerikó felé tartó úton ment végig, már előre tudta, hogy
Zákeus a fán fog ülni, sőt, mindent tudott róla.
Isten rólunk is mindent tud. Ismert, mielőtt megszülettünk volna. A
fogantatásunk pillanatától figyel ránk. Ha nem tudjuk, mit mondjunk
imádkozás közben, csak tárjuk Isten elé egyszerű szavakkal szívünk
vágyát. A mi hatalmas Istenünk jól ismer mindent.

Imádság: Köszönjük Urunk, hogy nincs szükségünk bonyolult imákat
mondani, hiszen mindnyájunkat jól ismersz és meghallgatsz bennünket.
Ámen.

Isten ismeri az életem legrejtettebb részleteit is - és szeret.
Gill Sayer (Nyugat-Sussex, Anglia)

IMÁDKOZZUNK AZ IMAMEGHALLGATÁS HITÉÉRT!