Csendes Percek október 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Okt. 16., Cs, 03:41:01 CEST

                     2008. október 16. csütörtök

Zsolt 122.

1 Zarándokének. Dávidé. Örülök, ha ezt mondják nekem: Az ÚR házába
megyünk!
2 Lábunk megáll kapuidban, Jeruzsálem.
3 Jeruzsálem, te szépen épített város, részeid jól illenek egymáshoz!
4 Oda járnak a törzsek, az ÚR törzsei. Izráelnek szóló rendelkezés az,
hogy ott magasztalják az ÚR nevét.
5 Mert ott állnak a bírói székek, Dávid házának székei.
6 Kívánjatok békét Jeruzsálemnek! Legyenek boldogok, akik téged
szeretnek!
7 Legyen békesség falaidon belül, legyen boldogság palotáidban!
8 Testvéreimért és barátaimért mondom: Békesség neked!
9 Istenünknek, az ÚRnak a házáért is jót kívánok neked!

                         IMÁDSÁG A BÉKÉÉRT

Kívánjatok békét Jeruzsálemnek! Legyenek boldogok, akik téged
szeretnek! Legyen békesség falaidon belül! (Zsolt 122,6-7)

A szoba forró volt, a padló pedig kemény, ahol velem együtt hét
főiskolás lány próbált aludni. Városmissziós szolgálatot vállaltunk, s
mindjárt az elején megtapasztaltuk, mi vár ránk az elkövetkezendő
hetekben, miközben elhelyeztük a fiatalokat, és a felnőtteket, akik
csatlakoztak hozzánk a missziós munkában.
Reggel arra a hírre ébredtünk, hogy az éjszaka négy erőszakos
cselekmény történt a környékünkön. Döbbenten ültünk ott, a félelem és
meglepődés érzéseivel küszködve. Mit tehetünk ilyen helyzetben? Amint
csendben feltettem Istennek ezt a kérdést, eszembe jutottak a 122.
zsoltár szavai. Világossá vált, hogy imádkozhatok környezetem
békéjéért, nem csupán a saját biztonságomért, de a munkatársaim,
barátaim, és a környék családjai érdekében is. Végigvonultak előttem az
arcok, és azonnal személyessé vált a közbenjáró ima.
A munkatársi csapat egész nyáron kitartóan imádkozott a környék
békéjéért. Hálás szívvel mondhatom, hogy munkatársaim, a környék
fiataljai, önkéntesek, mind biztonságban voltunk. Sőt, szívemben és
gondolataimban is békességet tapasztaltam meg, amikor aggódásomat Isten
gondviselésére bíztam.

Imádság: Drága Istenünk, add a te békességedet mindazok szívébe, akik
erőszakot szenvedtek. Ámen.

Imádkozzunk a békéért, és tegyünk annak megvalósulásáért!
Melissa Chappell (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A VÁROSMISSZIÓBAN SZOLGÁLÓKÉRT!