Csendes Percek október 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Okt. 14., K, 03:41:02 CEST

                        2008. október 14. kedd

Zsolt 136,1-9.23-26.

1 Adjatok hálát az ÚRnak, mert jó, mert örökké tart szeretete!
2 Adjatok hálát az istenek Istenének, mert örökké tart szeretete!
3 Adjatok hálát az urak Urának, mert örökké tart szeretete!
4 Nagy csodákat művel egymaga, mert örökké tart szeretete.
5 Bölcsen alkotta meg az eget, mert örökké tart szeretete.
6 A földet a víz fölé terítette, mert örökké tart szeretete.
7 Megalkotta a nagy égitesteket, mert örökké tart szeretete,
8 a napot, hogy uralkodjék nappal, mert örökké tart szeretete,
9 a holdat és a csillagokat, hogy uralkodjanak éjjel, mert örökké tart
szeretete.
23 Gondolt ránk megaláztatásunkban, mert örökké tart szeretete.
24 Megszabadított ellenségeinktől, mert örökké tart szeretete.
25 Ő ad eledelt minden élőlénynek, mert örökké tart szeretete.
26 Adjatok hálát a menny Istenének, mert örökké tart szeretete!

                      HŰTŐMÁGNESEK ÉS ÜZENETEK

Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága. (Zsolt 119,105)

Egy teendő maradt hátra, és készen állt az öreg hűtőszekrényem az
elszállításra. Az ajtaját ékesítő, sok kis üzenetet tartalmazó mágnes
lapocskákat kellett eltávolítanom. Ezek a cetlik az elmúlt nyári
szabadságokra emlékeztettek, ezekre írtam fel, mit kell még elvégeznem
a következő napokban.
Amint leszedegettem a hűtőmágneseket, és szortíroztam a feljegyzéseket,
az a gondolat jött elém, hogy a hívő ember számára a világ olyan, mint
a hűtőszekrényem ajtaja. Bárhová is nézek, minden Istenre, a Teremtőre
emlékeztet: a hamvas rózsabimbó, a kisgyermek mosolya, egy
szeretetteljes cselekedet, egy barátságos köszöntés. Minden Isten el
nem múló szeretetét és gondviselését idézi, amelyet a múltban
megtapasztalhattam, és amely a jövőben is körülvesz majd.
Amikor a Bibliát és a Csendes Perceket olvasom, mindenütt Isten
szeretetére és hűségére bukkanok. Felfedezem, hogy Isten ma is éppolyan
hűséges, mint amikor a Szentírást lejegyezték. Megígérte, hogy elküldi
a Megváltót, és ezt az ígéretét Jézus Krisztusban megtartotta. Jézus
emlékeztet minket arra, mennyire szeret az Isten.

Imádság: Köszönjük, Mennyei Atyánk, hogy bárhová nézünk, mindenütt
irántunk való nagy szeretetedre és gondviselésedre emlékeztető jeleket
látunk. Ámen.

Isten múltbeli hűségére való emlékezés reményt ad a jövőre.
Elvie Klein (Queensland, Ausztrália)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEM ISMERIK ISTEN SZERETETÉT!