Csendes Percek október 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Okt. 8., Sze, 03:41:02 CEST

                       2008. október 8. szerda

Zsolt 119,97-105.

97 Mennyire szeretem törvényedet! Egész nap azon elmélkedem.
98 Bölcsebbé tesz ellenségeimnél parancsolatod, és enyém marad az
örökké.
99 Minden tanítómnál okosabb lettem, mert intelmeiden elmélkedem.
100 Értelmesebb vagyok a véneknél, mert megfogadtam utasításaidat.
101 Nem lépek lábammal semmilyen rossz útra, hogy megtarthassam igédet.
102 Döntéseidtől nem tértem el, mert te tanítottál azokra.
103 Milyen édesek ínyemnek ígéreteid! Édesebbek, mint számnak a méz.
104 Utasításaid értelmessé tettek, ezért gyűlölök minden hamis ösvényt.
105 Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága.

                           "ITT A KINCS!"

Hasonló a mennyek országa a szántóföldben elrejtett kincshez, amelyet
az ember, miután megtalált, elrejt, örömében elmegy, eladja mindenét,
amije van, és megveszi azt a szántóföldet. (Mt 13,44)

Mostani nyaralásunkról készült fényképeink közül a kedvencemnek semmi
köze a családhoz, a barátokhoz, de még a tájhoz sem. Azt sem tudom,
miért kapta le fiam ezt a látványt. A testvére egy darab uszadékfával
egy nagy X-et rajzolt a homokba, és fölé írta: "Itt a kincs!"
A fotó a régi kalóztérképekre emlékeztetett, melyek a kincskeresőket az
elrejtett kincshez vezették, de eszembe jutott egy másik kincses térkép
is: a Bibliám. Az ebben rejlő utasításokat követve a figyelmes kereső
mérhetetlen gazdagsághoz juthat. Az egészség, az örömteli élet, az
igazi szeretet kulcsa mind megtalálható lapjain.
Régen az, akinek volt térképe, tudta, hogyan találja meg a zsákmányt. A
többieknek a sötétben kellett botorkálnia, az út mentén másoktól
összeszedegetni az információk darabkáit, majd ezeket összerakni egy
egésszé. Ma sokan az utóbbi csoportba tartoznak, a lelki igazságokat
másoknál keresik, a Biblia, Isten szava helyett. A fotót a Bibliám
elejére csíptettem, hogy emlékezzek, itt valóban kincsre lelek.

Imádság: Mennyei Atyánk, taníts szavadon keresztül, hogy
engedelmeskedjünk akaratodnak. Ámen.

A Biblia valódi kincshez vezet.
Elaine L. Bridge (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK A BIBLIAFORDÍTÓKÉRT ÉS KIADÓKÉRT!