Csendes Percek október 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Okt. 7., K, 03:41:02 CEST

                        2008. október 7. kedd

Gal 6,2-10.

2 Egymás terhét hordozzátok: és így töltsétek be a Krisztus törvényét.
3 Mert ha valaki azt gondolja, hogy ő valami, jóllehet semmi, megcsalja
önmagát. 4 Mindenki a saját tetteit vizsgálja meg, és akkor csakis a
maga tetteivel dicsekedhet, és nem a máséval. 5 Mert mindenki a maga
terhét hordozza. 6 Akit pedig az igére tanítanak, az minden javából
részesítse tanítóját. 7 Ne tévelyegjetek: Istent nem lehet megcsúfolni.
Hiszen amit vet az ember, azt fogja aratni is: 8 mert aki a testének
vet, az a testből arat majd pusztulást; aki pedig a Léleknek vet, a
Lélekből fog aratni örök életet. 9 A jó cselekvésében pedig ne
fáradjunk el, mert a maga idejében aratunk majd, ha meg nem lankadunk.
10 Ezért tehát, míg időnk van, tegyünk jót mindenkivel, leginkább pedig
azokkal, akik testvéreink a hitben.

                       SZAVAKON TÚLI SZERETET

Szeret az Úr, azért nincs még végünk, mert nem fogyott el irgalma.
(JSir 3,22)

Feleségemnél, Shirley-nél nemrégiben komoly betegséget állapítottak
meg. Természetesen átvettem a háztartást, csináltam a saját munkámat,
és gondoskodtam róla is.
Shirley mindig dolgos asszony volt, és most nagyon nehezen viselte,
hogy nem végezhette a megszokott tevékenységeit. Lelkiismeret-furdalása
volt és haszontalannak érezte magát, azt gondolta, hogy mindenért külön
köszönet illet engem. Rászóltam, hogy ne köszöngessen nekem.
"De olyan hálás vagyok neked mindazért, amit teszel" - mondta. "Tudom,
hogyan érzel. 45 éve vagyunk együtt. Hát nem tudod, mennyire szeretlek,
és gondoskodni akarok rólad?" Shirley megértette.
Úgy érzem, Isten szeretete is sokkal több puszta szavaknál. Ha
érzelmileg a legmélyebbre süllyedünk, Isten szeretete ott is velünk
van. Nem kell semmit tennünk, vagy mondanunk. Isten mellettünk van,
segít és támogat. Ha mi kérés nélkül tudunk gondoskodni arról, akit
szeretünk, mennyivel inkább teszi ezt Isten értünk!

Imádság: Szerető Istenünk, köszönjük, hogy szeretsz és gondoskodsz
rólunk. Hálásak vagyunk minden segítségért, amit tőled és
embertársainktól kapunk. Ámen.

Napról napra számíthatunk Isten irántunk való szeretetére.
Brian Gaunt (Hull, Anglia)

IMÁDKOZZUNK A BETEGGONDOZÓKÉRT!