Csendes Percek október 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Okt. 6., H, 03:41:02 CEST

                        2008. október 6. hétfő

1Pét 5,6-11.

6 Alázzátok meg tehát magatokat Isten hatalmas keze alatt, hogy
felmagasztaljon titeket annak idején. 7 Minden gondotokat őreá
vessétek, mert neki gondja van rátok. 8 Legyetek józanok, vigyázzatok,
mert ellenségetek, az ördög mint ordító oroszlán jár szerte, keresve,
kit nyeljen el: 9 álljatok ellene a hitben szilárdan, tudván, hogy
ugyanazok a szenvedések telnek be testvéreiteken e világban. 10 A
minden kegyelem Istene pedig, aki elhívott titeket Krisztusban az ő
örök dicsőségére, miután rövid ideig szenvedtetek, maga fog titeket
felkészíteni, megszilárdítani, megerősíteni és megalapozni. 11 Övé a
dicsőség és a hatalom örökkön-örökké. Ámen.

                         GAZDAGOK VAGYUNK!

Minden gondotokat őreá vessétek, mert neki gondja van rátok. (1Pét 5,7)

Tetemes hitelt vettem fel a banktól, hogy a helyi kórház építését
támogassam. A hitel-visszafizetés dátuma napról-napra közeledett, és
aggódni kezdtem, hisz nem volt pénzem, hogy ezt a nagy összeget
kiegyenlítsem.
Aztán elkezdtem gondolkozni életem áldásain. A feleségem, a gyermekeim,
a házunk, a munkám, barátaim, gyülekezeti testvéreim jutottak eszembe,
szüleim, és életem gyönyörű megtapasztalásai. Gazdag vagyok! - mondtam
magamnak.
Elszégyelltem magam. Letérdelve hálát adtam Istennek, és bocsánatát
kértem, minden gondomat a kezébe tettem. Az imádság után békét és
boldogságot éreztem, mintha minden megoldódott volna.
Pár nappal később Ohio-ból, nővéremtől kaptam egy levelet. Nehéz időket
élt át korábban férje és lánya kórházi kezelései miatt, így remegő
kézzel bontottam fel a borítékot. Legnagyobb meglepetésemre egy csekk
hullott ki belőle, éppen akkora összegre kiállítva, mint a kölcsönöm.
Testvéremnek korábban pénzt adtam, amiről időközben el is feledkeztem,
és ezt fizette most vissza.

Imádság: Urunk, emlékeztess naponta, hogy a mindennapi szükségünket ki
tudod elégíteni, ha bízunk benned. Ámen.

Ha minden gondunkat Istenre bízzuk, ő megtart és megbékélést ad.
Angel M. Mattos-Nieves (Puerto Rico)

IMÁDKOZZUNK A NEHÉZ ANYAGI HELYZETBEN LÉVŐKÉRT!