Csendes Percek november 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Nov. 24., H, 03:41:02 CET

                       2008. november 24. hétfő

Zsolt 147,1-11.

1 Dicsérjétek az URat! Milyen jó Istenünkről énekelni, milyen gyönyörű
a szép dicséret!
2 Felépíti Jeruzsálemet az ÚR, összegyűjti a szétszóródott Izráelt.
3 Meggyógyítja a megtört szívűeket, és bekötözi sebeiket.
4 Megszabja a csillagok számát, nevet ad mindegyiknek.
5 Nagy a mi Urunk és igen erős, bölcsessége határtalan.
6 Támogatja az ÚR az alázatosokat, de porig alázza a bűnösöket.
7 Zengjetek hálaéneket az ÚRnak, énekeljetek hárfakísérettel
Istenünknek!
8 Ő az, aki beborítja felhőkkel az eget, esőt bocsát a földre, füvet
sarjaszt a hegyeken.
9 Eledelt ad az állatoknak, a károgó hollóknak is.
10 Nem a lovak erejében leli kedvét, nem a férfi izmaiban gyönyörködik.
11 Az istenfélőkben gyönyörködik az ÚR, azokban, akik az ő szeretetében
bíznak.

                          ÖSSZETÖRT SZÍVVEL

Márta ekkor így szólt Jézushoz: "Uram, ha itt lettél volna, nem halt
volna meg a testvérem." (Jn 11,21)

Évekkel ezelőtt maláriajárvány söpört végig a vidékünkön. Miközben egy
súlyosan fertőzött kislány életéért küzdöttem, 22 hónapos kisfiam,
Salem, elvett néhány malária elleni tablettát, megrágta, és lenyelte
őket. Néhány óra múlva meghalt.
Összetört szívvel, bűntudattal és megzavarodva hosszú éveken át nem
tudtam megbocsátani magamnak. Birkóztam Istennel, s folyamatosan
kérdeztem: "Miért?" Az imádság, a családom szeretete, a gyülekezetem
támogatása és Isten igéjének olvasása segített abban, hogy megbocsássak
magamnak. Ezzel a megbocsátással jött az életembe a gyógyulás és az
öröm, amelyre szükségem volt, hogy négy megmaradt gyermekemet
felnevelhessem.
Vannak emberek, akik különböző balesetek során veszítették el
szeretteiket. Azok, akik felelősek a balesetekért, bűntudattól és
lelkiismeret-furdalástól szenvednek. Bocsássunk meg nekik, hogy ők is
megbocsáthassanak maguknak. Jézus Krisztus - az út, az igazság, az élet
és a feltámadás (Jn 14,6; 11,25) - a mi példaképünk a megbocsátásra.

Imádság: Urunk, köszönjük, hogy szereteted által Jézus Krisztust
küldted a mi bűneinkért. Segíts, hogy általa tudjunk megbocsátani
magunknak és másoknak is. Ámen.

Isten a megbocsátás szabadságát adja, ha hibát követtünk is el.
Charlotte Mande Kasongo-Lenge (Nyugati-fok, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK MAGUKAT HIBÁZTATJÁK EGY TRAGÉDIA MIATT!

_____________________________

Könyvajánlat:

December 10-én megjelenik a Vizsolyi Biblia 3. hasonmás kiadása!

A két kötetben megjelenő Bibliát a budapesti GDL Zrt. adja ki. A
korlátozott példányszámban való megjelenés miatt várhatóan bolti
forgalomba nem fog kerülni, de Gyülekezetünk elérhetőségein
megrendelhető.

A Biblia (a két kötet) ára 29.400 Ft + 1494 Ft szállítási költség
példányonként (áfá-s ár, a GLS futárszolgálat házhoz viszi). A
megrendelők ajándékba megkapják az „Ércnél maradandóbb”
című, a Vizsolyi Bibliáról szóló tanulmánykötetet, valamint a Vizsolyi
Biblia digitalizált változatát tartalmazó DVD-t.

A mihamarabbi visszajelzés a korlátozott példányszám miatt előnyt
jelent!

Elérhetőségeink:
Vizsolyi Református Egyházközség
Sipos-Vizaknai Gergely lp.