Csendes Percek november 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Nov. 21., P, 03:41:01 CET

                      2008. november 21. péntek

Jn 3,19-21; Ef 5,11.

19 Az ítélet pedig azt jelenti, hogy a világosság eljött a világba, de
az emberek jobban szerették a sötétséget, mint a világosságot, mert a
cselekedeteik gonoszak. 20 Mert aki rosszat cselekszik, gyűlöli a
világosságot, és nem megy a világosságra, hogy le ne lepleződjenek a
cselekedetei. 21 Aki pedig az igazságot cselekszi, a világosságra megy,
hogy kitűnjék cselekedeteiről, hogy Isten szerint cselekedte azokat.
11 Ne vegyetek részt a sötétség haszontalan cselekedeteiben, hanem
inkább leplezzétek le ezeket.

                          IMÁDSÁG CIPŐBEN

Nagy az ereje az igaz ember buzgó könyörgésének. (Jak 5,16)

A gyermekpornográfia rettenetes bűn, amely ma, a technika korában
gyorsan terjed. Több gyermek bántalmazását érinti, mint amennyire
gondolni mernénk.
Úgy gondoltam, egyetlen ember imái hatástalanok ezzel az óriási, egyre
növekvő szörnyűséggel szemben. Így hát, magamat tehetetlennek érezve,
nem tettem mást, mint hogy saját unokáim védelméért imádkoztam. Isten
Szentlelke a Jakab levele által azonban arra ösztönzött, hogy valami
többet tegyek.
Felvettem a gyalogló cipőmet, és elkezdtem járni a környéket. Ahogy
egyenként szemügyre vettem a házakat (különösen azokat, ahol triciklik,
játékok, s más, gyermekekre utaló jelek voltak), így imádkoztam: "Ahol
sötétség van, ott legyen világosság. Jézus Krisztus fénye leplezze le a
gyermekek ellen elkövetett rejtett bűnöket. Ez a fény leplezze le a
gyermekek bántalmazóit, és adjon bátorságot a kicsinyeknek, hogy
beszélni tudjanak a maguk védelmében."
Amint megfordultam, hogy hazainduljak, egy szirénázó rendőrautó
száguldott el mellettem. Valakinek segítségre volt szüksége. Sosem
fogom megtudni, miért. De ez az eset megerősített abban, hogy
folytassam sétáimat a környéken, tudva Isten ígéretét, hogy
gyermekeinek imái hatalommal bírnak.

Imádság: Atyánk, taníts minket szembeszállni a gonosz erőkkel szavaink
és cselekedeteink által. Ámen.

Az imádság az első lépés gyermekeink védelmében.
Valerie Runyan (Új-Mexikó, USA)

IMÁDKOZZUNK A PORNOGRÁFIA ÁLDOZATAIÉRT!