Csendes Percek május 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Május. 11., V, 03:41:01 CEST

                       2008. május 11. vasárnap

2Kor 9,6-15.

6 Tudjuk pedig, hogy aki szűken vet, szűken is arat, és aki bőven vet,
bőven is arat. 7 Mindenki úgy adjon, ahogyan előre eldöntötte szívében,
ne kedvetlenül vagy kényszerűségből, mert "a jókedvű adakozót szereti
az Isten". 8 Az Istennek pedig van hatalma arra, hogy minden kegyelmét
kiárassza rátok, hogy mindenütt mindenkor minden szükségessel
rendelkezzetek, és bőségben éljetek minden jó cselekedetre. 9 Amint meg
van írva: "Bőkezűen osztott a szegényeknek, igazsága megmarad örökké."
10 Aki pedig magot ad a magvetőnek, és eledelül kenyeret, megadja és
megsokasítja vetőmagotokat, és megszaporítja "igazságotok gyümölcsét."
11 Így mindenben meggazdagodtok a teljes tisztaszívűségre, amely
hálaadást szül az Isten iránt általunk. 12 Mert ennek a szolgálatnak az
ellátása nemcsak a szentek szükségleteit elégíti ki, hanem sokakat
hálaadásra is indít az Isten iránt. 13 Mert e szolgálat
eredményességéért dicsőítik majd az Istent, azért az engedelmességért,
amellyel Krisztus evangéliumáról vallást tesztek, és azért a
jószívűségetekért, amely irántunk és mindenki iránt megnyilvánul. 14 És
ők könyörögnek is értetek, és vágyódnak utánatok, mivel Isten jósága
bőven kiáradt rátok. 15 Hála legyen az Istennek kimondhatatlan
ajándékáért!

                          TARTALÉK KESZTYŰ

Az Istennek pedig van hatalma arra, hogy minden kegyelmét kiárassza
rátok, hogy mindenütt mindenkor minden szükségessel rendelkezzetek, és
bőségben éljetek minden jó cselekedetre. (2Kor 9,8)

Édesanyám halála után, ahogy a ruháit válogattam, valami oknál fogva
betettem egy pár jó kesztyűt a kabátzsebembe, holott van saját
kesztyűm. Néhány héttel később egy jéghideg reggelen munka előtt
elvittem ellenőrzésre az autómat. Az átvizsgálást végző hölgy csupasz
kézzel dolgozott, ami vörös és kicserepesedett lett a hidegtől.
Megkérdeztem, van-e kesztyűje. Amikor nemmel felelt, eszembe jutott
édesanyám kesztyűje. Odaadtam neki, és rögtön fel is vette. Ahogy
néztem tovább munka közben, édesanyámra emlékeztem. Milyen sokszor
odaajándékozott ő is valamit másoknak.
Amikor a hölgy végzett a munkával, vissza akarta adni a kesztyűt, de
megráztam a fejem, és ragaszkodtam, hogy megtartsa. Hitetlenkedve
köszönte meg. Rámosolyogtam, és azt mondtam, hogy édesanyám is így
akarná.
Akkor értettem meg, hogy miért őriztem meg a kesztyűt. Isten ezt
használta fel, hogy megmutassa nekem, ha megajándékozok valakit,
édesanyámnak adok tiszteletet, és Isten felé való szeretetemet is
kifejezem.

Imádság: Taníts meg, Istenünk, hogy ha a szükségben lévőknek adunk,
akkor neked adunk. Nyisd fel a szemünket, hogy meglássuk a körülöttünk
élő rászorulókat. Ámen.

Hogyan tükrözi az életem Isten nagylelkűségét?
Charlene Eubank (Tennesse, USA)

IMÁDKOZZUNK A SZABADBAN DOLGOZÓ EMBEREKÉRT!