Csendes Percek május 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Május. 9., P, 03:41:04 CEST

                        2008. május 9. péntek

Ef 3,7-21.

7 Ennek lettem szolgájává én Pál, az Isten kegyelmének ajándékából,
amelyben hatalmának ereje által részesített engem. 8 Nekem, minden
szent között a legkisebbnek adatott az a kegyelem, hogy a pogányoknak
hirdessem a Krisztus mérhetetlen gazdagságát, 9 és hogy világossá
tegyem mindenki előtt, mi ama titok megvalósulásának a rendje, amely el
volt rejtve öröktől fogva Istenben, mindenek teremtőjében; 10 és hogy
ismertté legyen most az egyház által a mennyei fejedelemségek és
hatalmasságok előtt az Isten sokféle bölcsessége. 11 Ez felel meg örök
végzésének, amelyet megvalósított Krisztus Jézusban, a mi Urunkban: 12
őbenne van bátorságunk és szabad utunk bizodalommal a benne való hit
által. 13 Kérlek tehát titeket, ne csüggedjetek el az értetek
szenvedett megpróbáltatásaim miatt, hiszen számotokra dicsőség ez.
14 Ezért meghajtom térdemet az Atya előtt, 15 akiről nevét kapja minden
nemzetség mennyen és földön: 16 adja meg nektek dicsőségének gazdagsága
szerint, hogy hatalmasan megerősödjék bennetek a belső ember az ő Lelke
által; 17 hogy a Krisztus lakjék szívetekben a hit által, a szeretetben
meggyökerezve és megalapozva 18 képesek legyetek felfogni minden
szenttel együtt: mi a szélesség és hosszúság, magasság és mélység; 19
és így megismerjétek Krisztusnak minden ismeretet meghaladó szeretetét,
hogy teljességre jussatok, az Isten mindent átfogó teljességéig. 20 Aki
pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük vagy
gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint: 21 azé a dicsőség az
egyházban Krisztus Jézus által nemzedékről nemzedékre, örökkön-örökké.
Ámen.

                     REMÉNYTELJES TANÚSÁGTÉTEL

Az apostolok pedig nagy erővel tettek bizonyságot az Úr Jézus
feltámadásáról, és nagy kegyelem volt mindnyájukon. (ApCsel 4,33)

A Katrina hurrikán pusztításáról készült televíziós felvételek földdel
egyenlővé tett házakat és kamion méretű tárgyakat mutattak, melyek a
félelmetes természeti erők hatására, mint játékszerek repkedtek a
levegőben. Hatalmas erők hatalmas változásokat eredményezhetnek.
A mai igei idézetünkből megérintett az a rész, ahol azt olvassuk, hogy
"az apostolok nagy erővel tettek bizonyságot". A feltámadott
Krisztusról beszéltek az embereknek, és Isten megváltoztatta az emberek
életét. A feltámadott Krisztus emberekre gyakorolt hatása
összehasonlíthatatlanul hatalmasabb bármely viharnál.
Az apostolokkal ellentétben, én nem fedezek fel hirtelen változásokat
azoknak az életében, akiknek Isten munkájáról bizonyságot teszek. De
tudom, hogy Isten erejének lassú és folyamatos hatása egy napon óriási
változásokat hoz. Ha átadjuk magunkat Istennek, igaz reménységgel
számolhatunk azzal, hogy egy napon Isten hatalmas ereje megváltoztatja
a világot.

Imádság: Istenünk, segíts, hogy sohase lankadjunk, amikor
jelenlétedről, szeretetedről, hűségedről és hatalmas erődről teszünk
tanúbizonyságot. Ámen.

Tégy bizonyságot Krisztusról, és az eredményt bízd Istenre.
Parimal Roy (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A TERMÉSZETI CSAPÁSOKKAL SÚJTOTT EMBEREKÉRT!