Csendes Percek május 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Május. 7., Sze, 03:41:02 CEST

                        2008. május 7. szerda

1Kir 8,54-61.

54 Amikor Salamon befejezte ezt az egész imádságot és könyörgést,
amellyel imádkozott az ÚRhoz, fölkelt az ÚR oltára elől, ahol térdelt,
és kezét az ég felé terjesztette. 55 Fölállt tehát, és fennhangon így
áldotta meg Izráel egész gyülekezetét: 56 Áldott az ÚR, aki nyugalmat
adott népének, Izráelnek egészen úgy, ahogyan megígérte. Egyetlen szó
sem veszett el mindabból a jó ígéretből, amit megígért szolgája, Mózes
által. 57 Legyen velünk Istenünk, az ÚR, ahogyan őseinkkel volt. Ne
hagyjon el bennünket, és ne vessen el magától! 58 Hajlítsa magához
szívünket, hogy mindig az ő útjain járjunk, és megtartsuk
parancsolatait, rendelkezéseit és végzéseit, amelyeket őseinknek
parancsolt. 59 Ezek a szavak pedig, amelyekkel könyörögtem az ÚR színe
előtt, legyenek éjjel-nappal Istenünk, az ÚR előtt, hogy pártolja
szolgája ügyét és népének, Izráelnek az ügyét szüntelen. 60 Hadd tudja
meg a föld minden népe, hogy az ÚR az Isten, nincs más. 61 Legyen a
szívetek teljesen Istenünké, az ÚRé, járjatok rendelkezései szerint, és
tartsátok meg parancsolatait, úgy mint ma!

                           ISTEN MEGHALLGAT

Kérjetek, és adatik nektek, keressetek, és találtok, zörgessetek, és
megnyittatik nektek. (Mt 7,7)

Amikor gyermekeim még kicsik voltak, és ringatva altattam őket, sokszor
énekeltem nekik és imádkoztam értük. Emlékszem, ahogy 14 hónapos fiamat
karjaimban tartottam, és a majdani szobatársaival, barátaival és
feleségével való kapcsolatáért imádkoztam. Éveken keresztül elmondtam
ezt az imát. Lehet, hogy fárasztottam ezzel az Urat, de a Mt 7,7 arra
biztat, hogy ne legyünk restek a kérésben, keresésben és zörgetésben.
Mikor fiam főiskolás lett, alig vártam, hogy halljak valamit a
szobatársáról. "Nos, anyu, ő egy volt kábítószerfüggő. Egy éve
rehabilitációra küldték ebbe az iskolába. Művészetet tanul, sportol, és
próbál újra normális életet élni."
Úgy éreztem, mintha Isten cserbenhagyott volna. Kifakadtam: "Nem értem,
18 éven keresztül azért imádkoztam, hogy jó szobatársad legyen, aki jó
hatással van rád."
Fiam, bölcsebb volt nálam és így felelt: "Lehet, hogy az ő anyukája is
éppen ugyanazért imádkozott." Fiam tudta, hogy egész életében
gondoskodtunk róla, és most lehetőséget kapott, hogy egy súlyos
problémákkal küzdő fiatallal törődjön.
Isten hatalmas bölcsességével válaszol imáinkra. Úgy gondoltam, hogy
fiamnak egy jó keresztyén barátra van szüksége, de ő tudta, hogy a
fiamnak kell erős keresztyén baráttá válnia.

Imádság: Urunk, vedd körbe szeretteinket olyan emberekkel, akik
segítenek nekik a lelki növekedésükben. Ámen.

Buzgón imádkozz, abban a tudatban, hogy Isten meghallgat.
Mary Sue Lockard (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK A KOLLÉGIUMBA KÉSZÜLŐKÉRT!

_____________________________

Programajánlat:

Kedves barátunk!

Szeretettel meghívunk Téged, családodat, barátaidat és gyülekezeted
minden tagját hagyományos, Pünkösd hétfőjén tartandó családi napunkra.
Az idei programban minden korosztály megtalálja a neki tetsző
eseményeket.

Íme a részletek:

Időpont:  2008. május 12.  (Pünkösd) 9.00 - 17.00 Helyszín: Tóalmás,
WOL Élet Szava tábor - Andrássy kastély
Programok:
- koncertek fiataloknak és mindenkinek
- sport: foci, kosár, röpi - csapatnevezéseket várunk
- gyerekprogram: arcfestés, lufiállatok, bábozás, csapatjátékok
- Reménység egy új életre c. színdarab: igaz történet az AIDS-ről,
drogokról és a kiútról
- ügyességi versenyek

A belépés díjtalan. Ebéd (egy db. hot-dog és egy pohár üdítő)
önköltségi 200 Ft-os áron vásárolható. A nap folyamán gyűjtést
szervezünk, mellyel alapítványunk missziós kiadásait támogathatod.

Ennél jobb családi kirándulást el sem lehet képzelni - gyere el Te is!

Szeretettel várunk Rád:

Alex Konya
elnök, WOL Élet Szava Magyarország Alapítvány

Csikós Gábor
Családi nap szervező