Csendes Percek március 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Már. 28., P, 03:41:03 CET

                       2008. március 28. péntek

Ézs 41,1-10.

1 Hallgassatok rám, szigetek! Újuljon meg a nemzetek ereje! Jöjjenek
ide, azután beszéljenek, szálljunk perbe egymással!
2 Ki indította el napkeletről azt, akinek lépteit győzelem kíséri? Ki
adja hatalmába a népeket, hogy királyokat tiporjon le? Porrá zúzza őket
fegyvere, íja előtt szétszóródnak, mint a polyva.
3 Üldözi őket, háborítatlanul nyomul előre, lába is alig éri az
ösvényt.
4 Ki tette, ki vitte véghez ezt? Ki hozta létre kezdettől fogva a
nemzedékeket? Én, az ÚR, vagyok az első, és én mindvégig ugyanaz
vagyok.
5 Láttára a szigeteken is megijednek, a föld szélein is reszketnek,
közelednek egymáshoz, összejönnek.
6 Egyik a másikat támogatja, és ezt mondják egymásnak: Légy erős!
7 Biztatja a mester az ötvöst, aki simítókalapáccsal dolgozik az üllőn,
és ezt mondja a forrasztásról: Jól van, meg kell erősíteni szegekkel,
hogy ne mozogjon!
8 De te, szolgám, Izráel, Jákób, akit kiválasztottam, barátomnak,
Ábrahámnak utóda!
9 A föld végén ragadtalak meg, annak széléről hívtalak el. Ezt mondtam
neked: Szolgám vagy! Kiválasztottalak, nem vetlek meg!
10 Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened!
Megerősítlek, meg is segítlek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak.

                             ERŐ A MÁHOZ

Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok
terhelve, és én megnyugvást adok nektek. (Mt 11,28)

"De ma szombat van! Megígérted!" Ezeket a szavakat gyermekeim mondták
nekem, nem értve, miért kell dolgoznom. A hét elején megígértem nekik,
hogy hétvégén közösen fogunk valami vidám dolgot tenni, és ők megbíztak
bennem. Úgy tűnt, hogy mindig csalódást okozok lányomnak és fiamnak. Az
egyetlen magyarázat, amit fel tudtam hozni mentségemre, a munkám
kívánja, hogy hétfőig fontos befejeznem egy feladatot, és szükségem van
a munkámra családunk megélhetéséhez.
Egyedülállóként a két gyermek felnevelésének felelősségét olykor
elviselhetetlen tehernek érzem. Szerencsére a szüleim közel laknak, így
bármikor elérhetem őket. Ezen a szombaton is vigyáztak a gyerekekre,
amíg dolgoztam. Amikor odaértem az irodámhoz, nem tudtam kiszállni az
autóból. Kétségbevontam szülői alkalmasságomat, és azon tűnődtem, hogy
fogom a következő héten folytatni. Sírtam. "Uram, segíts! Nem tudom ezt
egyedül megoldani!" Ahogy lassan kinyitottam a kocsiajtót, arcomra
sütött a nap. Eszembe jutott a gyermekkoromban tanult fenti bibliavers.
Igen, Jézus hívása rám is vonatkozik!
Újra remény és erő töltött el. Igen, meg tudom tenni. Istennel, minden
lehetséges - gondoltam. Isten erőt adott nekem.

Imádság: Istenünk, köszönjük neked, hogy segítesz véghezvinnünk a ránk
szabott feladatokat minden nap. Ámen.

A napi feladatok ellátásához szükséges erő Isten ajándéka.
Carol Abrahams Hopkins (Washington, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ EGYEDÜLÁLLÓ SZÜLŐKÉRT!

_____________________________

Könyvajánlat:

ELKÉSZÜLT A WESLEY PRÉDIKÁCIÓK 3. KÖTETE!

"A kedves olvasó John Wesley Prédikációk című háromkötetes magyar
kiadásának utolsó kötetét tartja a kezében. Hosszú és fáradságos volt
az út, amit megtettünk, hogy ez a három kötet magyar nyelven is
hozzáférhető legyen. Nyolc évvel ezelőtt fogant meg a gondolat hat,
Magyarországon hosszabb, vagy rövidebb ideje tevékenykedő wesleyánus
egyház és missziós szervezet vezetőinek fejében, hogy közös munkával
nem csak azt tudjuk bemutatni ennek a világnak, hogy a krisztusi
szeretet és egység létezik, hanem közös erőfeszítéssel, más önállóan
talán nehezebben kivitelezhető feladatokat is megvalósíthatunk."

Megrendelhető:
MAGYARORSZÁGI METODISTA EGYHÁZ
H-1032 Budapest, Kiscelli u. 73.
Tel./fax: +36-1-250-1849