Csendes Percek március 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Már. 26., Sze, 03:41:03 CET

                       2008. március 26. szerda

2Kor 1,8-11.

8 Mert nem akarjuk, testvéreim, hogy ne tudjatok arról a nyomorúságról,
amely Ázsiában ért minket: rendkívüli mértékben, sőt erőnkön felül
megterheltettünk, annyira, hogy az életünk felől is kétségben voltunk.
9 Sőt mi magunk is elszántuk magunkat a halálra azért, hogy ne
önmagunkban bizakodjunk, hanem az Istenben, aki feltámasztja a
halottakat; 10 aki ekkora halálos veszedelemből megszabadított minket,
és meg is fog szabadítani. Benne reménykedünk, hogy ezután is
megszabadít, 11 mivel ti is segítségünkre vagytok az értünk mondott
könyörgéssel, hogy a reánk áradt kegyelemért sokan sokféleképpen
mondjanak értünk hálaadást.

                      EGY HOSSZÚ, SÖTÉT ÉJSZAKA

Sőt mi magunk is elszántuk magunkat a halálra azért, hogy ne
önmagunkban bizakodjunk, hanem az Istenben, aki feltámasztja a
halottakat. (2Kor 1,9)

Orvosom felhívott, hogy közölje, előrehaladott rákbetegségem van.
Istenem, hiszen gyermekeim vannak, szerető feleségem és felfelé ívelő
karrierem! Ez itt a halálos ítéletem? Nem is tudom, fohász vagy kérdés
volt ez. Először, ahogyan Pál is, elviselhetetlenül összetörtem,
elveszítettem az életbe vetett hitem; még imádkozni sem tudtam.
Az elkövetkező 18 hónapban kezeléseken és csontvelő-átültetésen
túljutva, békességet és oltalmat találtam Isten karjaiban. Nagyrészt
nem a saját hitem volt az, ami megmentett a kétségbeesésből. Imádkozott
értem a családom, barátok, gyülekezetek és ismerősök a világ minden
tájáról. Idegenek, akik csak a tizenéves gyermekeimtől értesültek rólam
internetes beszélgetéseik során, imádkoztak értem Istenhez.
Nem gyógyultam meg, de 11 évvel a történtek után is köszönetet mondok
azért az áldásért, amit oly sok ember imádsága által kaptam. Isten még
megtart engem. Túljutottam a léleknek azon a hosszú, sötét éjszakáján,
és eljutottam odáig, hogy újra tudok imádkozni. Most már tudom, hogy
Isten, a védelmezőm mellettem van minden nap.

Imádság: Drága Istenünk, segíts nekünk, hogy lelkünk legsötétebb
éjjelén is érezzük jelenléted és békéd! Ámen.

Kinek van szüksége arra, hogy imádkozzam érte?
Doug Kevilus (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNÉL FRISSEN ÁLLAPÍTOTTAK MEG DAGANATOS
BETEGSÉGET!

_____________________________

Ajánld a Csendes Percek füzeteket!

Azokhoz is eljuthatnak a Csendes Percek áhítatok, akiknek nincs
számítógépe.
Hívd fel a figyelmét barátaidnak, ismerőseidnek erre a lehetőségre,
vagy rendeld meg valakinek ajándékba.
A Csendes Percek füzetek előfizetési ára 1260 Ft évente.
Megrendeléseket várjuk a szerkesztőségnél:
Magyarországi Metodista Egyház
1032 Budapest, Kiscelli utca 73.
Tel/fax: 06 1 250-1536
E-mail: szerkesztoseg at csendespercek.hu