Csendes Percek március 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Már. 24., H, 03:41:06 CET

                       2008. március 24. hétfő

Ézs 55,1-5.

1 Ti szomjazók mind, jöjjetek vízért, még ha nincs is pénzetek!
Jöjjetek, vegyetek és egyetek! Jöjjetek, vegyetek bort és tejet, nem
pénzért és nem fizetségért!
2 Minek adnátok pénzt azért, ami nem kenyér, keresményeteket azért,
amivel nem lehet jóllakni? Hallgassatok csak rám, és jó ételt fogtok
enni, élvezni fogjátok a kövér falatokat!
3 Figyeljetek rám, jöjjetek hozzám! Hallgassatok rám, és élni fogtok!
Örök szövetséget kötök veletek, mert hűséges maradok Dávidhoz.
4 Tanúvá tettem őt a népek között, fejedelemmé és parancsolóvá a
nemzetek fölött.
5 Te pedig olyan népet hívsz, melyet nem is ismersz, és olyan népek
futnak hozzád, amelyek nem ismertek: Istenedért, az ÚRért, Izráel
Szentjéért, aki dicsővé tesz téged.

                        "MÁR MINDENT TUDOK?"

Figyeljetek rám, jöjjetek hozzám! Hallgassatok rám, és élni fogtok!
(Ézs 55,3)

A reggelek mindig nagy kihívást jelentenek számomra. Az öt gyereket
kirángatni az ágyból, és kedvet csinálni nekik az új naphoz, ez bizony
leleményességet és egy kevés irgalmasságot is igényel. Legutóbb, amikor
ötéves fiamat ébresztgettem, fölé hajoltam, és így próbáltam gyengéden
rábeszélni: "Kelj fel, kicsim. Iskolába kell menned, hogy megtanuld a
számokat, betűket, az olvasást!" A másik oldalára fordulva álmosan
mormogta: "Már mindent tudok!"
Magamban kuncogtam a szavain - de talán tényleg úgy érezte, eleget tud
már. Ezután egy alázatra intő gondolat jutott eszembe. Hányszor
gondolkodom én is így a templomba menésről és a bibliatanulmányozásról!
Végül is, ugyanazok a történetek, melyeket évek óta hallok. Ismerem a
szereplőket, ismerősek a körülmények. Sőt, néhány igeverset kívülről is
tudok. Kísért a gondolat, hogy "már mindent tudok!"
Isten gyengéden figyelmeztet, hogy tovább kell növekednem. A Biblia
üzenete tele van élettel és igazsággal. Jézus Krisztus által Isten
személyesen hív, hogy növekedjek a hitben, és legyek része a
gyülekezeti közösségnek. Ahogyan a fiamnak szüksége van az iskolába
járásra és a tanulásra, úgy kell nekem is előrehaladnom Isten
megismerésében.

Imádság: Ne szűnj meg figyelmeztetni Istenünk, hogy szorgalmasan
tanuljuk mindazt, amit tudnunk kell. Ámen.

Ha azt hisszük, mindent tudunk, rájövünk, van még tanulnivaló.
Juli Bishop (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ISKOLÁSKORÚ GYERMEKEK SZÜLEIÉRT!