Csendes Percek március 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Már. 10., H, 03:41:02 CET

                       2008. március 10. hétfő

Fil 1,3-11.

3 Hálát adok az én Istenemnek, valahányszor megemlékezem rólatok, 4 és
mindenkor minden könyörgésemben örömmel imádkozom mindnyájatokért, 5
mert közösséget vállaltatok az evangéliummal az első naptól fogva mind
a mai napig. 6 Éppen ezért meg vagyok győződve arról, hogy aki elkezdte
bennetek a jó munkát, elvégzi a Krisztus Jézus napjára. 7 Így kell
gondolkoznom mindnyájatokról, mert szívemben hordozlak titeket, mivel
fogságomban is, az evangélium védelme és megerősítése közben is
mindnyájan együtt részesültök velem a kegyelemben. 8 Mert tanúm az
Isten, mennyire vágyódom mindnyájatok után a Krisztus Jézus
szeretetével; 9 és imádkozom azért, hogy a szeretet egyre inkább
gazdagodjék bennetek ismerettel és igazi megértéssel; 10 hogy
megítélhessétek, mi a helyes, hogy tiszták és kifogástalanok legyetek a
Krisztus napjára, 11 és gazdagon teremjétek az igazság gyümölcseit
Jézus Krisztus által Isten dicsőségére és magasztalására.

                           HALADJ TOVÁBB

Tartsatok tehát bűnbánatot, és térjetek meg, hogy eltöröltessenek a ti
bűneitek; hogy eljöjjön az Úrtól a felüdülés ideje, és elküldje Jézust,
akit Messiásul rendelt nektek. (ApCsel 3,19-20)

Miután elolvastam ezt a bibliaverset, felismertem, hogy amikor
bűnbánatot tartunk, egy útra indulunk el, melyen egyre inkább
hasonlítani akarunk Krisztusra. Hitbéli utazásunkban mindannyian
különböző állomásokon vagyunk. Néhányan közülünk olyanok, mint a friss
agyag, amit csak épp hogy a korongra helyeztek, hogy szerető kezek
kezdjék formálni. Van, akit az élet vagy az önfejűség keménnyé tett, és
új, élő vízre van szüksége, hogy meglágyuljon, és folytatódhasson a
folyamat. Van, akit Isten már egészen megformált a saját terve szerinti
edénnyé, készen arra, hogy tűzbe helyezze, Lelke által kiégesse, és a
világba küldje, hogy neki szolgáljon.
Bármelyik állomáson is állunk a hitben, Isten mindnyájunkat arra hívott
el, hogy egyre előrébb haladjunk. Isten pedig hűséges, megígéri, hogy
mindvégig formálni fog. Ezt az ígéretet Pál apostolnál olvassuk, aki a
filippibeli gyülekezetnek írja: "meg vagyok győződve arról, hogy aki
elkezdte bennetek a jó munkát, elvégzi a Krisztus Jézus napjára." (Fil
1,6) Ha igazán bűnbánatot tartunk, és Isten felé fordulunk, érezni
fogjuk az ő frissítő jelenlétét közöttünk.

Imádság: Teremtőnk és Megváltónk, köszönjük jelenlétedet életünkben.
Formálj bennünket szent célodra. Ámen.

Ha bűnbánatot tartunk, Isten elkezdi megújító munkáját bennünk.
Pamela Parker (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI LELKI MEGÚJULÁSRA VÁR!