Csendes Percek március 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Már. 8., Szo, 03:41:02 CET

                       2008. március 8. szombat

Mt 11,28-30.

Jézus szavai: 28 "Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és
meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. 29 Vegyétek
magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy szelíd vagyok, és
alázatos szívű, és megnyugvást találtok lelketeknek. 30 Mert az én igám
boldogító, és az én terhem könnyű."

                           KRISZTUS ÚTJA

Ha apám, anyám elhagyna is, az Úr magához fogad engem." (Zsolt 27,10)

Sok HIV-fertőzött ember eltávolodik Istentől, mert azt gondolja, hogy
bűnös, és kudarc az élete. De engem ez az állapot cselekvésre hív.
Legfőbb kívánságom, hogy megtalálják az alkalmas gyógyszert az AIDS-re,
ami világszerte elérhető lesz.
A társadalom, barátok és olykor a család elzárkózik a
HIV-fertőzöttektől. Van, hogy barátaink azért kerülnek, mert egyszerűen
félnek attól, hogy őket is fertőzöttnek nézik, mert velünk mutatkoznak.
Lehet, hogy családtagjaink elutasítanak, mert azzal, hogy fertőzöttek
lettünk, csorba esett a család becsületén.
Én azonban reménykedem. Isten megmentette országunkat az apartheid és a
vérontás idején, amit népünk elszenvedett. Békéért imádkoztunk a
választások alatt, és béke volt. Isten mellettünk van, és az ő
jelenlétében csodákat élünk át. Mi, akik HIV-fertőzöttek vagyunk,
tudunk megbocsátani, felejteni, abba tudjuk hagyni az egymásra
mutogatást, és képesek vagyunk nem bosszút állni azokon, akik
kiközösítettek és megaláztak minket. Ez Krisztus útja, és én ezt az
utat választom.

Imádság: Úr Jézus Krisztus, adj békességet a te utadon járni, és
mindenkivel szemben őszintének lenni. Taníts szeretni, számítás nélkül.
Ámen.

Jézus közel van azokhoz, akiket mások kerülnek.
Mathabo Lamola (Gauteng, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEM TUDNAK MEGBOCSÁTANI!