Csendes Percek március 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Már. 2., V, 03:41:01 CET

                      2008. március 2. vasárnap

Ézs 58,13-14.

13 Ha nem jársz kedvteléseid után a nyugalom napján, az én szent
napomon, ha a nyugalom napját gyönyörűségesnek hívod, az ÚR szent
napját dicsőségesnek, és azzal dicsőíted, hogy abbahagyod munkáidat,
nem keresed kedvteléseidet, és nem tárgyalsz ügyeidről.
14 akkor gyönyörködni fogsz az ÚRban, én pedig a föld magaslatain
foglak hordozni, és táplállak ősödnek, Jákóbnak örökségében. Az ÚR maga
mondja ezt.

                            A SZENT NAP

Örülök, ha ezt mondják nekem: Az Úr házába megyünk! (Zsolt 122,1)

Egyik vasárnap reggel nem voltam valami boldog, mikor a férjem arra
emlékeztetett, hogy lassan indulnunk kell a templomba. Nagyon sok
tennivalóm volt még. Egy jelentést már rég el kellett volna küldenem,
hiszen a leadás határideje jó régen lejárt. A vasárnap volt az egyetlen
nap, amikor nyugodtan otthon leülhetek, és háborítatlanul megírhatom
azt a jelentést. Azonban a lelkiismeretem nem hagyott nyugodni. Tudtam,
hogy Úr házában kell lennem Istenemet imádva a többi hívő testvéremmel
együtt.
A kezdeti belső harcot követően úgy döntöttem, hogy mégis elmegyek a
templomba, és a jelentés elkészítését estére hagyom. A lelkész által
közvetített bátorító üzenet mintha éppen nekem szólt volna. A helyes
fontossági sorrend betartásáról prédikált, pontosan ami nekem problémát
jelentett. Az Úr megáldott aznap délelőtt. Az este folyamán pedig a
jelentést rekordidő alatt be tudtam fejezni.
Sokunk számára a vasárnap inkább egy kikapcsolódásra szánt nappá vált,
ahelyett, hogy egy megszentelt nap lenne, amit Isten jelenlétében
töltenénk. Ha ezt a napot fenntartjuk az Úr számára, és megtiszteljük
vele, elnyerhetjük áldásait.

Imádság: Urunk köszönjük, hogy megáldod és megszenteled a hét első
napját. Segíts dicsérni téged ezen a napon. Ámen.

A munkaadók szünnapokat, de Isten szent napokat ad.
Pramila Barkataki (Uttar Pradesh, India)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK VASÁRNAP IS DOLGOZNAK!