Csendes Percek június 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Jún. 26., Cs, 03:41:02 CEST

                      2008. június 26. csütörtök

Mt 6,25-34.

Jézus szavai: 25 "Ezért mondom nektek: ne aggódjatok életetekért, hogy
mit egyetek, és mit igyatok, se testetekért, hogy mivel ruházkodjatok.
Nem több-e az élet a tápláléknál, és a test a ruházatnál? 26 Nézzétek
meg az égi madarakat: nem vetnek, nem is aratnak, csűrbe sem takarnak,
és mennyei Atyátok eltartja őket. Nem vagytok-e ti sokkal értékesebbek
náluk? 27 Aggódásával pedig ki tudná közületek meghosszabbítani életét
csak egy arasznyival is? 28 Mit aggódtok a ruházatért is? Figyeljétek
meg a mezei liliomokat, hogyan növekednek: nem fáradoznak, és nem
fonnak, 29 de mondom nektek, hogy Salamon teljes dicsőségében sem
öltözködött úgy, mint ezek közül akár csak egy is. 30 Ha pedig a mező
füvét, amely ma van, és holnap a kemencébe vetik, így öltözteti az
Isten, nem sokkal inkább titeket, kicsinyhitűek?" 31 "Ne aggódjatok
tehát, és ne mondjátok: Mit együnk? - vagy: Mit igyunk? - vagy: Mit
öltsünk magunkra? 32 Mindezt a pogányok kérdezgetik; a ti mennyei
Atyátok pedig tudja, hogy szükségetek van minderre. 33 De keressétek
először az ő országát és igazságát, és ezek is mind ráadásul megadatnak
nektek. 34 Ne aggódjatok tehát a holnapért, mert a holnap majd aggódik
magáért: elég minden napnak a maga baja."

                            LELKI ÁLDÁS

Áldott a mi Urunk Jézus Krisztus Istene és Atyja, aki megáldott minket
mennyei világának minden lelki áldásával a Krisztusban. (Ef 1,3)

Lakásfelújításba kezdtem, ami sok-sok munkával és szörnyű
felfordulással járt. A gyermekeim és barátaim segítsége mellett sok
feladat várt rám. Minden nap erőt kértem az Istentől, mert úgy éreztem,
hogy amit el kell végeznem, meghaladja képességeimet, fizikai erőmet,
és aggódtam mindenen.
Ekkor kaptam egy levelet egy barátom távolban élő édesanyjától, amely
így szólt: "A megpróbáló időkben, tudd, hogy nem vagy egyedül. Ne
gondold, hogy az élet kihívásaival egyedül kell szembenézned. Barátaid
melletted állnak. Soha ne félj segítséget kérni, mert te is szívességet
tettél számtalan esetben másoknak. Ne feledd, hogy együtt többre
vagyunk képesek."
Mennyei Atyám egy istenhívő emberen keresztül bátorított. A csoda abban
rejlik, hogy ez a lelki áldás éppen jókor jött, pontosan akkor, amikor
nagy szükségem volt rá.

Imádság: Uram, a te utadon akarunk járni, bajainkban hozzád imádkozni.
Terjeszd ki ránk lelki áldásodat. Jézus nevében kérünk. Ámen.

A Mennyei Atyától jövő lelki áldás mindig jelen van az életünkben.
Zemankovics Magda (Budapest, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK AZ ÖNZETLENÜL SEGÍTŐKÉRT!