Csendes Percek június 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Jún. 25., Sze, 03:41:01 CEST

                       2008. június 25. szerda

Zsolt 19,8-15.

8 Az ÚR törvénye tökéletes, felüdíti a lelket. Az ÚR intő szava
határozott, bölccsé teszi az együgyűt.
9 Az ÚR rendelkezései helyesek, megörvendeztetik a szívet. Az ÚR
parancsolata világos, ragyogóvá teszi a szemet.
10 Az ÚR félelme tiszta, megmarad örökké. Az ÚR döntései igazak,
mindenben igazságosak,
11 kívánatosabbak az aranynál, sok színaranynál is, édesebbek a méznél,
a csurgatott méznél is.
12 Szolgádat is figyelmeztetik: ha megtartja azokat, jutalma bőséges.
13 A tévedéseket ki veheti észre? Titkos bűnök miatt ne büntess meg!
14 A kevélységtől is tartsd távol szolgádat, ne uralkodjék rajtam.
Akkor feddhetetlen maradok, sok bűntől mentesen.
15 Fogadd kedvesen számnak mondásait és szívem gondolatait, URam,
kősziklám és megváltóm!

                        IDŐT A SZENTÍRÁSRA!

A teljes Írás Istentől ihletett, és hasznos a tanításra... az
igazságban való nevelésre. (2Tim 3,16)

Amikor hívő lettem, sokan bátorítottak, hogy olvassam a Bibliát. Az
első próbálkozásomnál azonban csak az első pár fejezetig jutottam, majd
ráuntam. Néhány hónappal később újra nekifutottam, pár fejezettel
továbbjutottam, majd érdeklődésemet vesztve, abbahagytam az olvasást.
Hamarosan rájöttem, hol a gond: megpróbáltam mindent megérteni, és
minden apró részletre emlékezni, mintha csak egy vizsgára készülnék.
Elhatároztam, hogy még egyszer nekikezdek egy sokkal reálisabb céllal:
csak időt szeretnék tölteni Isten igéjével. Ez a hozzáállás segített,
és abban az évben elolvastam a Biblia kétharmadát. Nagyon bátorító
volt! A következő évben pedig életemben először az egész Bibliát
végigolvastam.
Most évekkel később, miután már sokféle fordítást olvastam, a Szentírás
olvasása még mindig gazdag tapasztalatot jelent. Bizonyos fokig tudok
azonosulni a tanítványokkal, akiknek csodálatos megtapasztalásaik
lehettek, amint Jézus magyarázott nekik és tanította őket. Velem is
ugyanez történik, miközben a Bibliát olvasom.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy szólsz hozzánk szent igéden
keresztül. Ámen.

A bibliaolvasás egy biztos módja annak, hogy Istenről nagyszerű
igazságokat tudjunk meg.
Roy Govender (KwaZulu-Natal, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK, HOGY VÁGYAKOZÁSSAL TUDJUK OLVASNI A BIBLIÁT!