Csendes Percek június 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Jún. 24., K, 03:41:02 CEST

                        2008. június 24. kedd

2Thessz 3,1-5; Hab 3,17-19.

1 És végül, testvéreim, imádkozzatok értünk, hogy terjedjen az Úr
igéje, és úgy dicsőítsék, ahogyan nálatok is, 2 és hogy megszabaduljunk
az elvetemült és gonosz emberektől: mert nem mindenkié a hit. 3 De
hűséges az Úr, aki megerősít titeket, és megőriz a gonosztól. 4
Bizalmunk van az Úrban irántatok, hogy amit elrendelünk, azt
megteszitek, és meg is fogjátok tenni. 5 Az Úr pedig irányítsa
szíveteket az Isten szeretetére és a Krisztus állhatatosságára.

17 Mert a fügefák nem fognak virágozni, a szőlőtőkéken nem lesz
gyümölcs. Hiányozni fog az olajfák termése, a kertek sem teremnek
ennivalót. Kivész a juh az akolból, és nem lesz marha az istállókban.
18 De én vigadozni fogok az ÚR előtt, örvendezek szabadító Istenem
előtt. 19 Az ÚR, az én Uram ad nekem erőt, olyanná teszi lábamat, mint
a szarvasokét, és magaslatokon enged járni engem. A karmesternek: húros
hangszerre.

                      HIT ÁLTAL, NEM LÁTÁSBÓL

Hitben járunk, nem látásban. (2Kor 5,7)

86 éves, teljesen vak édesanyámat gondozom. Az idők folyamán megtanult
maradéktalanul bízni bennem, biztos szeretetemben és gondoskodásomban.
Mivel tisztában van korlátozott voltával, teljes bizalommal követ
engem, néha megkapaszkodik a karomban, és meghallgatja a tanácsaimat.
Előfordul, hogy bekötöm otthon a szemem, hogy jobban megértsem, mit
érezhet. Szemem világa nélkül rendkívül nehezek még a mindennapi rutin
dolgok is. Mindenhez türelemre, koncentrálásra és elszántságra van
szükség.
Ahogyan édesanyám követ engem, lelki értelemben hasonlóan követhetjük
mi is Istent, a Biblia irányítása alatt, mely tele van ígéretekkel és
Isten szeretetének példáival. Ha bízunk abban, hogy egy szerető és
gondviselő Isten jár nap mint nap velünk, akkor nem szükséges, hogy
minden körülményt pontosan tudjunk. Még ha nem is sejtjük, milyen
akadály van előttünk, biztosak lehetünk abban, hogy Istenünk szeret,
megbízható és mindig velünk lesz.

Imádság: Mennyei Atyánk, segíts bízni benned, és követni téged, még ha
az előttünk lévő út bizonytalan vagy ijesztő is. Ámen.

Még ha nem is látjuk az előttünk levő utat, bízhatunk Istenben, hogy
vezeti lépteink.
Patsy Sanders (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK A VAKOKÉRT!