Csendes Percek június 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Jún. 19., Cs, 03:41:02 CEST

                      2008. június 19. csütörtök

Mt 7,9-12.

Jézus mondja: 9 "Ugyan ki az közöttetek, aki ha kenyeret kér a fia,
követ ad neki, 10 vagy ha halat kér, kígyót ad neki? 11 Ha tehát ti
gonosz létetekre tudtok jó ajándékokat adni gyermekeiteknek, mennyivel
inkább ad jókat a ti mennyei Atyátok azoknak, akik kérik tőle?"
12 "Amit tehát szeretnétek, hogy az emberek veletek cselekedjenek, ti
is ugyanazt cselekedjétek velük, mert ez a törvény, és ezt tanítják a
próféták."

                           ATYAI SZERETET

Amilyen irgalmas az apa fiaihoz, olyan irgalmas az Úr az istenfélőkhöz.
(Zsolt 103,13)

Nemrégiben egyik vasárnap délután a nyugágyban pihengettem. Hathónapos
kisfiam, Grant az ölemben ült. Hol mosolygott, hol segélykérően nézett
rám, miután leejtett egy játékot. Néha a figyelmét az utcai forgalom
vonta el, olyankor rám se hederített. Egyszer-kétszer odaadtam neki a
játékot, máskor engedtem, hogy erőlködjön, és vegye fel ő, amit maga is
elér. Többször elengedtem, hogy egyedül üljön, de készenlétben
maradtam, hogy elkaphassam, ha megbillenne.
Ez a jelenet kicsit Mennyei Atyánkkal való kapcsolatunkat jelképezi. Mi
is sütkérezhetünk Isten jelenlétében, segítségért fordulhatunk hozzá,
de el is vonhatja valami a figyelmünket Istenről. Bárhogyan is van,
Isten állandóan mellettünk áll, vigyáz ránk, örömét leli bennünk,
bátorít a növekedésre és őrködik felettünk, akár tudatában vagyunk,
akár nem.

Imádság: Istenünk, köszönjük irgalmas szeretetedet, amellyel
meggazdagítod életünket, és amely által erősíted hitünket. Ámen.

Hogyan válaszolok Isten jelenlétére az életemben?
Joseph G. Johnson (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ APÁKÉRT ÉS GYERMEKEIKÉRT!