Csendes Percek június 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Jún. 14., Szo, 03:41:02 CEST

                       2008. június 14. szombat

Lk 13,6-9.

6 Azután ezt a példázatot mondta Jézus: "Egy embernek volt egy fügefája
a szőlőjében, és kiment, hogy gyümölcsöt keressen rajta, de nem talált.
7 Azt mondta erre a vincellérnek: Íme, három éve, hogy idejárok
gyümölcsöt keresni ezen a fügefán, de nem találok. Vágd ki, miért
foglalja a földet hiába? 8 De az így válaszolt neki: Uram, hagyd meg
még ebben az évben, míg körülásom és megtrágyázom, 9 hátha terem
jövőre, ha pedig nem, akkor vágd ki."

                          SOHA NE ADD FEL

A jó cselekvésében pedig ne fáradjunk el, mert a maga idejében aratunk
majd, ha meg nem lankadunk. (Gal 6,9)

Nagyon szeretem a virágokat. Sokféle élénk színükkel gyönyörű látványt
nyújtanak. Bár nem vagyok profi kertész, szeretek virágokat ültetni, és
nézni, ahogyan kinyílnak. Amikor megvásárolok egy növényt, mindig
elolvasom a címkéjén az utasításokat, hogy mikor és hová kell ültetni,
hogyan kell öntözni. A címkén az is rajta van, hogy milyen nagyra fog
nőni, és várhatóan mikor fog virítani.
Néha azonban, bármennyire is követem az utasításokat, nem kezd el
időben virágozni. Gondozom tovább, ahogyan kell, de sokszor feladom a
reményt, hogy valaha is lesz rajta virág. Azután egyik nap, amikor már
a legkevésbé sem számítok rá, felfedezek rajta egyet! Igaz, nem akkor
nyílt, amikor kellett volna, de egyszerűen örülök, hogy mégis virágzik.
Az emberek is olyanok, mint a virágok. Nem ugyanolyan ütemben
növekszünk és hozunk virágot. De Isten nem mond le rólunk. Mi se
mondjunk le senkiről, se a gyerekeinkről, se a barátainkról. Megfelelő
gondoskodással és imádsággal, mindannyian Isten időzítése szerint
fejlődünk.

Imádság: Teremtőnk, köszönjük a szépséget, ami körülvesz minket az
általad teremtett világban. Segíts, hogy növekedjünk a te igédben,
szeretetedben és kegyelmedben. Ámen.

Vessük el a magot, és bízzuk Istenre az aratást!
Marilyn Lyttle (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK A KERTÉSZEKÉRT!