Csendes Percek június 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Jún. 13., P, 03:41:01 CEST

                       2008. június 13. péntek

Ézs 43,1-7.

1 De most így szól az ÚR, a te teremtőd, Jákób, a te formálód, Izráel:
Ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak, enyém vagy!
2 Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok nem sodornak
el. Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, a láng nem éget meg.
3 Mert én, az ÚR, vagyok a te Istened, Izráel Szentje, a te szabadítód!
Kárpótlásul adom érted Egyiptomot, Etiópiát és Szebát adom helyetted.
4 Mivel drágának tartalak, és becsesnek, mivel szeretlek, azért
embereket adok helyetted, életedért nemzeteket.
5 Ne félj, mert én veled vagyok! Napkeletről visszahozom gyermekeidet,
és napnyugatról összegyűjtelek.
6 Ezt mondom északnak: Add ide! - és délnek: Ne tartsd fogva! Hozd ide
fiaimat a messzeségből, leányaimat a föld végéről,
7 mindenkit, akit nevemről neveznek, akit dicsőségemre teremtettem,
formáltam és alkottam.

                           ISTENRE BÍZVA

Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok nem sodornak
el. Mert én, az Úr, vagyok a te Istened, Izráel Szentje, a te
szabadítód! (Ézs 43,2-3)

Amikor 2005-ben írókonferenciát szerveztem keresztyén íróknak, melynek
témája az volt, hogyan osszuk meg hitünket írásainkban, a program
sikerét túlságosan a barátaim közreműködésére építettem. Ahogy telt az
idő, egyre jobban aggódtam, mert nem értettem, miért hagytak magamra
ezzel a feladattal. Aztán megértettem, hogy emberekben bíztam és nem
Istenben.
Hirtelen az Ézs 43-ból Isten bátorítása és segítsége jutott eszembe,
amire éppen szükségem volt. Ez az ige segített nekem, hogy emberek
helyett Istenben reménykedjek. Folytatom a keresztyén kiadványok
terjesztését Afrika középső részén, még ha sok nehézséggel is kell
szembenéznem.
Azóta Isten mindig újabb és újabb lehetőségeket mutat igéjének
terjesztéséhez. Az ő hívásának engedelmeskedem akkor is, amikor
rendszeres bibliaolvasásra és imádságra buzdítom az embereket. Mindig
bízhatok Isten ígéretében, hogy velem lesz a szolgálatokban.

Imádság: Mennyei Atyánk, taníts minket mindig bízni benned, ha
nehézségekkel kell is szembenéznünk. Ámen.

Ha Istenben bízunk, új szolgálatok nyílnak meg.
Philip Polo (Nairobi, Kenya)

IMÁDKOZZUNK AZ AFRIKAI KERESZTYÉN IRATTERJESZTŐKÉRT!